General Mobile Discovery Rom'dan sonra ekran görüntüsü alamıyorum

Sponsorlu Bağlantılar

thenfouz

thenfouz

Üye
    Konu Sahibi
General Mobile Discovery Rom'dan sonra ekran görüntüsü alamıyorum
Arkadaşlar GMD 4 Gb cihazıma s5 romu atmıştım attıktan sonra telden ekran görüntüsü alamıyorum daha sonra LegenD Rom attım yine aynı sorun devam ediyor bana yardımcı olabilirmisiniz?arkadaşlar lütfen yardım edin..
 


ARİF MARAŞ

ARİF MARAŞ

Üye
s5 rom kasma yApıyormuydu
 


Üst Alt