Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
General Mobile Discovery Rom'dan sonra ekran görüntüsü alamıyorum
Sponsorlu Bağlantılar
thenfouz
Üye
Konu Sahibi
General Mobile Discovery Rom'dan sonra ekran görüntüsü alamıyorum
Arkadaşlar GMD 4 Gb cihazıma s5 romu atmıştım attıktan sonra telden ekran görüntüsü alamıyorum daha sonra LegenD Rom attım yine aynı sorun devam ediyor bana yardımcı olabilirmisiniz?arkadaşlar lütfen yardım edin..