General Mobile Discovery Kullanıcılar Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

calypso16

calypso16

Üye
Animasyonlu hava durumu widget ne kullanabilirim
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede


keyifvakti

Üye
arkadaşlar hepinize iyi günler.rehberle ilgili sıkıntım var 2 sim kart kullanıyorum.bazen rehber hiç gelmiyor.bazen geliyor bazı kişiler olmuyor içinde yeniden başlatıyorum düzeliyor belli süre sonra tekrar gidebiliyr rehber sim kartta numaralar.sim karttan değil çünkü sim kartı da değiştirdim sonuç aynı.neden kaynaklanabilir bu?
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Arkadaşlar elimde gmd var.. Ekran kilidi desen seçilmiş... Çocuk yanlış gire gire telefonu kilitlemiş... Elimizde mail ve şifre var ama telefon nete bağlı değil. Nasıl açabiliriz bu telefonu
 
smh60

smh60

Üye
Arkadaşlar elimde gmd var.. Ekran kilidi desen seçilmiş... Çocuk yanlış gire gire telefonu kilitlemiş... Elimizde mail ve şifre var ama telefon nete bağlı değil. Nasıl açabiliriz bu telefonu
Nete baglı degilse tek çare recovery mode girip wipe data factory reset yapacaksın ama uygulamalar silinecektir
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
KayraBey

KayraBey

Üye
  • Beğen
Tepkiler: smh60

hakan aydogar

Üye
Muzaffer Gölcü güncelleme nin hafta içi yayınlanacagını açıklamış.4.4 te büyük ihtimalle nisan ayında gelecekmiş
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede ve Ramatata

NedenLan

Üye
rom olarak ne önerirsiniz arkadaşlar
 
calypso16

calypso16

Üye

Pil 2 saat önce full dolu idi.çok hızlı gidiyor şarj
 
smh60

smh60

Üye
Stock rom şaşırmamak lazım :-)
 
bitirimapo61

bitirimapo61

Üye
BEN Bİ SORUNUMU DİLE GETİREYİM ARKADASLAR GM ALDİM KAC YİLDİR DA FORUMDAYİM BANA COK EMEGİ GECTİ NEYSE SİKİNTİM SU BEN BİR TURLU BUNA SWAP RAMİ KURAMİYOM SWAPPER DEN YAPİYOM HAFİZA KARTİNA DOSYA OLUSUYOR O KDR E CWM RECOVERY DEN YAPİYOM AP2SD ACİLMİYOR RESET SWAP UYGULAMSİNİ KURİYOM NOT ROTTED DİYOR BUNU AP2SD DE DE DİYORDU E DİYİN BAKALİM NE YAPACAZ BU KONUDA BİLEN VARMİDİR ACABAAA BİRİ SOYLESİNDE HERKEZ FAYDALANSİN BANA SAHSEN 1GB RAM YETMİYİR TELDE VAR KİRK ELLİ TANE UYGULAMABİR ONCEKİ YORUMUN OZETİ CALİSAN BİR SWAP RAM SAGLAMAK İSTİYORUM NASİL YAPİLİR.
 
heathrow

heathrow

Üye
anlayamadım ne olduğunu kusura bakma.ama arkadaş kısa sürede ekledi.kulaklık ne kullanıyorsunuz güzel ses veren kaliteli mikrofonlu,gmd'nin orjinal kulaklığı müzikte idare eder ama konuşma yaparken hiç memnun değilim.
Creative marka android cihazlar icin gelistirilmis özel bir kulaklik aldim vatan'dan. 60 lira civari fiyati vardi. Mikrofonu da var.
 
NokiaBeLLe

NokiaBeLLe

Üye
güncelleme önümüzdeki hafta yayında
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k


Üst Alt