General Mobile Discovery Kullanıcılar Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar



n000k

n000k

Üye
Theme-zip'in içine değil yani öyle mi
zip in içine dostum.. ama şunu söyleyeyim beğenmeyip değiştirmeye kalkarsan bulamıyorsun attığın dosyayı orda.. kendi kendine kayboluyor nedense :hmmm o yüzden ben birtane tema attım temalar içinde gözüktü seçtim.. şimdi tema kısmını hiç kurcalamıyorum..öyle attığım temayı kullnıyorum..
 
calypso16

calypso16

Üye
Benim de öyle işte aynı
 

zorrah

Üye
Telefonla çok mesaj gönderince sürekli fazla mesaj gonderdiniz diye uyari geliyor izin ver diyor bunu kapatma imkani var mi
 
calypso16

calypso16

Üye
calypso16

calypso16

Üye
Diyorum ya ilk defa duydum
 
maktama

maktama

Üye
Note n7000 telefonumda kullandığım cyanogen mod 10.2(android 4.3) de ayarlar-güvenlik kısmında "sms mesaj siniri" diye bir secenek var,programlarin 30 dakika icinde 30dan fazla mesaj gondermesini kisitliyor, sizde de belki böyle bir ayar vardir dedigim yerde,ya da belki mesaj ayarlarinda falan. Bir araştırın.
 

zorrah

Üye
Note n7000 telefonumda kullandığım cyanogen mod 10.2(android 4.3) de ayarlar-güvenlik kısmında "sms mesaj siniri" diye bir secenek var,programlarin 30 dakika icinde 30dan fazla mesaj gondermesini kisitliyor, sizde de belki böyle bir ayar vardir dedigim yerde,ya da belki mesaj ayarlarinda falan. Bir araştırın.
Maalesef yok yada ben bulamadım
 
DJ_KAFADAR

DJ_KAFADAR

Üye
bu telefonu tvye bağlamak yokmu ?
ekrani tvde dev ekranda görmek istiyorum.... nokia symbian anna belle cihazlarinda vardi...
 
maktama

maktama

Üye
Tv'de kablosuz özelliği varsa ayni ağa bağlı tv'ye kablosuz ağ üstünden görüntü aktarımı yapabilirsiniz. Onun dışında direkt kabloyla hdmi çıkışına falan görüntü aktarımı yok.
 
calypso16

calypso16

Üye
Bugün sabah açıldığında duvar resmi değişmiş kendi kendine?! İlginç.ilk aldığımız zamanki renkli çiçek'e dönmüş.
 
TeknoÖmer

TeknoÖmer

Üye
Bugün sabah açıldığında duvar resmi değişmiş kendi kendine?! İlginç.ilk aldığımız zamanki renkli çiçek'e dönmüş.
Güvenli mod'da açmadınız dimi?
Yada hareketli wallpaper miydi?
 
calypso16

calypso16

Üye
Hareketli değildi ve güvenli mod'a yüklediğim programlardan biri geçirmiş olabilir.demek ki güvenli moda girince oluyor.
 
TheMadness

TheMadness

Üye
calypso16

calypso16

Üye
Şimdi tam hatırlamıyorum ama pil seviyesi düşünce bir program güç moduna geçiliyor deyip kendi kendine geçiyordu.ya da yanlış hatırlıyorum
 
sinan-19

sinan-19

Üye
Arkadaşlar ben real racing 3 ü yüklemek istiyorum telefonun hafizasinda hiçbir şey yüklü değil ama mağazadan ilk uygulamayı indirip ikinci asıl dosyayı indirirken hafıza yetersiz diyor telefon 4 gb modeli ve boş hafıza 1.75 gb olarak görünüyor nasıl yükleyeceğim bilen birisi varsa yardım ederse sevinirim
 
loneely42

loneely42

Üye
Şimdi tam hatırlamıyorum ama pil seviyesi düşünce bir program güç moduna geçiliyor deyip kendi kendine geçiyordu.ya da yanlış hatırlıyorum


Benimde 4gb modeli.
hafiza karti var benim indirirken sorun yasamadim...
 
calypso16

calypso16

Üye
Dünya saatlerine kent ekleyebilirmiyiz
 
calypso16

calypso16

Üye
Storeoid çalışmıyor bende sizdeki durum nedir
 


Üst Alt