İnternette paket halinde var ama gariptir sonradan yüklenen temalar kayboluyor bir de tema uygulamasına yeni tema indirme özelliği eklenebiliyor cihaz rootlu ise ama denemedimarkadaşlar telefonun içindeki temalara ekleme yapabilirmiyiz? öyle bir özellik varmı? ve nerden bulabilirim temaları? şimdiden teşekkürler..
Maalesef rootlu değil telefonum.peki nasıl bulabilirim bu paketleri? Ve bu temaları dosyalar kısmında theme klasörünün içimde zip bölümüne mi atıcam? Teşekkürler yorumunuz için.İnternette paket halinde var ama gariptir sonradan yüklenen temalar kayboluyor bir de tema uygulamasına yeni tema indirme özelliği eklenebiliyor cihaz rootlu ise ama denemedim
Rica ederim evet oraya atıyorsunuz discovery tema diye arama yapın internette bir çok yerde bulursunuz gnz uzantılı olanlar aradıklarınızMaalesef rootlu değil telefonum.peki nasıl bulabilirim bu paketleri? Ve bu temaları dosyalar kısmında theme klasörünün içimde zip bölümüne mi atıcam? Teşekkürler yorumunuz için.
Çok teşekkür ederimRica ederim evet oraya atıyorsunuz discovery tema diye arama yapın internette bir çok yerde bulursunuz gnz uzantılı olanlar aradıklarınız
bence discovery 2 çıkınca bizim telefonla daha uğraşmazlar yani güncelleme gelmez
İyi haber.. Çünkü discovery gerçekten iyi bir telefonGM yetkilisi mesut çevik le yaptığı röportajda 4.4 ü alacağını söylemişti.

Farklı bir launcher yüklediyseniz varsayılan olarak ayarlamadığınızda launcheri de sonlandırıyorsunuz bu yüzden gelir o ekranbugün 4gb beyaz modelini aldım kardeşime,fiş adaptörü değişik,ve menülerde veri kontrolü diye bir bölüm var ayarlar bölümünde,birde home tuşuna basılı tutup sallayınca benim 16gb siyah bir aramayı sonladırmış gibi ekran geliyor,4gb'da direk ekran geliyor anlamadım
anladım evet varsayılan olarak seçmedim hiçbir zamanFarklı bir launcher yüklediyseniz varsayılan olarak ayarlamadığınızda launcheri de sonlandırıyorsunuz bu yüzden gelir o ekran
aynen dostumOn numara telefon ayrıca internet hızı süper tavsiye ederim

