General Mobile Discovery Kullanıcılar Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

The SLayeR

The SLayeR

Üye
telefon çok hosuma gdio alasım var ama kardeşler ölü piksel sorunu cok diolar ayrıca güncelleme alırmı siz kullanan kardeşlerime sorayım dedm
 


ölümüne

ölümüne

Üye
Discovery 2nin incelemesi yapılmış dün kasa yapısı benzer yalnızca kameranın yeri değişmiş arayüz sadeleşmiş kitkat launcher ile sürülecekmiş piyasaya saf androide yakın bi sistem olmuş o tarz bi güncelleme gelse iyi olurdu kitkat gelecek deniyor ama satış politikası yüzünden discovery 2ye verilir bi süre sonra ya gelir bizim cihaza ya da yalan olur
 

black.37

Üye
bence discovery 2 çıkınca bizim telefonla daha uğraşmazlar yani güncelleme gelmez
 
  • Beğen
Tepkiler: TeknoÖmer
n000k

n000k

Üye
arkadaşlar telefonun içindeki temalara ekleme yapabilirmiyiz? öyle bir özellik varmı? ve nerden bulabilirim temaları? şimdiden teşekkürler..
 
ölümüne

ölümüne

Üye
arkadaşlar telefonun içindeki temalara ekleme yapabilirmiyiz? öyle bir özellik varmı? ve nerden bulabilirim temaları? şimdiden teşekkürler..
İnternette paket halinde var ama gariptir sonradan yüklenen temalar kayboluyor bir de tema uygulamasına yeni tema indirme özelliği eklenebiliyor cihaz rootlu ise ama denemedim
 
  • Beğen
Tepkiler: TeknoÖmer ve n000k
n000k

n000k

Üye
İnternette paket halinde var ama gariptir sonradan yüklenen temalar kayboluyor bir de tema uygulamasına yeni tema indirme özelliği eklenebiliyor cihaz rootlu ise ama denemedim
Maalesef rootlu değil telefonum.peki nasıl bulabilirim bu paketleri? Ve bu temaları dosyalar kısmında theme klasörünün içimde zip bölümüne mi atıcam? Teşekkürler yorumunuz için.
 
ölümüne

ölümüne

Üye
Maalesef rootlu değil telefonum.peki nasıl bulabilirim bu paketleri? Ve bu temaları dosyalar kısmında theme klasörünün içimde zip bölümüne mi atıcam? Teşekkürler yorumunuz için.
Rica ederim evet oraya atıyorsunuz discovery tema diye arama yapın internette bir çok yerde bulursunuz gnz uzantılı olanlar aradıklarınız
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k
n000k

n000k

Üye
  • Beğen
Tepkiler: ölümüne
Archonn

Archonn

Üye
  • Beğen
Tepkiler: n000k
ölümüne

ölümüne

Üye
Discovery 2 4.3 ile geliyor piyasaya sürülür 4.4ü alır sonra bizim cihaza ya gelir ya gelmez öyle erken beklemeyin derim
 
Özkan Ç.

Özkan Ç.

Üye
Discoverye kitkat grlecek deei adam daha neyin kafası bu?
 
calypso16

calypso16

Üye
bugün 4gb beyaz modelini aldım kardeşime,fiş adaptörü değişik,ve menülerde veri kontrolü diye bir bölüm var ayarlar bölümünde,birde home tuşuna basılı tutup sallayınca benim 16gb siyah bir aramayı sonladırmış gibi ekran geliyor,4gb'da direk ekran geliyor anlamadım
 
ölümüne

ölümüne

Üye
bugün 4gb beyaz modelini aldım kardeşime,fiş adaptörü değişik,ve menülerde veri kontrolü diye bir bölüm var ayarlar bölümünde,birde home tuşuna basılı tutup sallayınca benim 16gb siyah bir aramayı sonladırmış gibi ekran geliyor,4gb'da direk ekran geliyor anlamadım
Farklı bir launcher yüklediyseniz varsayılan olarak ayarlamadığınızda launcheri de sonlandırıyorsunuz bu yüzden gelir o ekran
 
calypso16

calypso16

Üye
ishak388

ishak388

Üye
On numara telefon ayrıca internet hızı süper tavsiye ederim
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k
attach97

attach97

Üye
beyler ben telefona lockerscreen pro tarzı bi program önermenizi istiyorum.. bildirim ekranı için. varmı önerebileceğiniz bi program?
 
n000k

n000k

Üye
knock2 var ama ben onu kullanıyordum ama maalesef arama geldiğinde bazen tel çalmiyordu.bug oluşturdu telde o yüzden kullanmiyorum artik..
 
attach97

attach97

Üye
knock2 bende kullanmadım ama sevmedim.. sağol önerin için dostum
 


Üst Alt