General Mobile Discovery Kullanıcılar Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

Boran20

Boran20

Üye
Ben de ahize sesinden şikayetçiyim. Karşı tarafı anlamakta problem yaşıyorum.
 


calypso16

calypso16

Üye
Evet o da var kısık ses sorunu
 
Buğra

Buğra

Admin
telefonu rootlarsanız engineering mode ile ahize sesini arttırabiliyorsunuz
 
Boran20

Boran20

Üye
mobileuncle tools ile arttırmıştım
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra

kerem28yuksel

Üye
Beyler telefonu 3 kere ust uste yere dusurdum kilifsiz :( sarj edmem icin bir yere sabitlem gerekiyor :( telefincuya gitti kirilmis dedu :( yarin 4.leventteki telpa plazaya gidicem tamiru icin kac para isterler ?(ona gore para goturecem) bide kac gunde biter ?? :)
 
Buğra

Buğra

Admin
Eger anakart zarar gormediyse 50 lira yoksa 100 lira :)
 
mahzunikaya

mahzunikaya

Üye
GM DİSCOVERY bilgi mesajı( spor mesajları ) alabilme özelliği var mı nasıl ayarlanır.
 
calypso16

calypso16

Üye
İnjustice gods among US oynayan var mı açılıyor sonra kapanıyor
 
serserim1905

serserim1905

Üye
kardeş benide ekle siyah renk 4 gb
 
cemil 14

cemil 14

Üye
kamera ikonu kayboldu fabrika ayarlarina geri cevirdim geri geldi ama yine gitti
 
bnurullah

bnurullah

Üye
Siyah
 
bnurullah

bnurullah

Üye
Beyler birde kulaklik sesi nasil artar cihaz root lu s3 kulaklik kullaniyorum buraz daha kaliteli ses veriyor ama çok cikmiyor
 
cemil 14

cemil 14

Üye
sorun baska kamera programi yuklemeden kaynaklanir sorun cozulmustursorun baska kamera programi yuklemeden kaynaklanir sorun cozulmustur
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
veeeee MultiWindow hayırlı olsun :) orjinal romda denemedim root gerektirir. :oke:
 
Özkan Ç.

Özkan Ç.

Üye
Sonuçta farkli bi launcher :ehe
 


Üst Alt