General Mobile Discovery Kullanıcılar Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

emrullah072313

emrullah072313

Üye
bneıde ekle
 


emrullah072313

emrullah072313

Üye
bneıde ekle beyaz
 


mrgoxel

mrgoxel

Üye
arkadaşlar dediğime alınmayın ama telefon hakkında görüş ve bilgileri okumak için geldim ama konunun "Benide ekle" konusu olduğunu fark ettim.
bence konunuzu saptırmayın güzel bir konu olmalı ki gelenler bilgi sahibi olsun
 
TeknoÖmer

TeknoÖmer

Üye

Benim de şarj soketi şarj aleti yüzünden bozuldu, ve bu kampanyaya katıldım.
 

black.37

Üye
general mobile bide discovery tab çıkarsa süper olur tabletleride çok satar, bide real racing 3 apk ve datasını bulan varsa bana link atabilirmi
 
Son düzenleme:
erdi_s

erdi_s

Üye
Kardes beni de ekle siyah
 
namre12

namre12

Üye
Stereoid acmiyor 5 dk sonra durduruldu diyor neden acaba guncellemeden sonra oldu
 

cihan hızır

Üye
mesaj şifremi sıfırlamak istiyorum
 
breksan67

breksan67

Üye
Bu güncelemeyi kuran arkadaşlar bilgi versin güncelemeyi yapcam
 
Ramatata

Ramatata

Üye
Bu cihaza hangi navigasyon kurabilirim igo ndrive
 
sumer35

sumer35

Üye
Bence Navigon
 
Ramatata

Ramatata

Üye
Ne demek istedin :)
 
sumer35

sumer35

Üye
Navigon diye bi Navigasyon programı var Garmin tabanlı ben onu kullanıyorum gayet güzel
 
Ramatata

Ramatata

Üye
Link varmı başkan
 
sumer35

sumer35

Üye
Pcye geçince atayım
 
Ramatata

Ramatata

Üye
Eyvallah
 
calypso16

calypso16

Üye
yazı şeklini değiştirmek için s2 kullanırken fontomizer diye bir program kullanıyordum gmd'de kullanan var mı ? çalışır mı acaba,yüklersem sonra orjinale dönmez diye çekiniyorum
 
sumer35

sumer35

Üye
arkadaşlar bu rommu veya launcher mi gören bilen kullanan varmı hoşuma gitti ismini bilen var mı :)
 
calypso16

calypso16

Üye
telefon için en uygun yedek pil veya şarj aleti nedir? uygun volt vbtelefon için en uygun yedek pil veya şarj aleti nedir? uygun volt vb
 
maktama

maktama

Üye
telefon için en uygun yedek pil veya şarj aleti nedir? uygun volt vbtelefon için en uygun yedek pil veya şarj aleti nedir? uygun volt vb

Yedek pil telpanın sitesinde vardı sanırım, 30küsür tl civarıydı.
Şarj ise microusb'den şarj olan tüm diğer telefonlar gibi, en uygunu 5v 1A(1000mA)'lik şarj aleti.
 
tory1tory

tory1tory

Üye
Beyler onerdiginiz rom varmi?
 


Üst Alt