Invoke
Üye
Bende 2 alacağım 5.5 bana göre değil.![]()
İşte bu sebeple 2 alanlar olacaktır.

Bende 2 alacağım 5.5 bana göre değil.![]()

İşte bu sebeple 2 alanlar olacaktır.![]()
Bence benim sebebimde olanlar o kadar fazla olmaz. 

elite lite niye sadece ram ve hafızası düşürülüyor boyutu da düşseydi.![]()
![]()
Bence benim sebebimde olanlar o kadar fazla olmaz.
Şöyle ilginç bir durumda var elite lite niye sadece ram ve hafızası düşürülüyor boyutu da düşseydi.![]()

Ben bugün tamamiyle yanlış düşünüyorum galiba.Bunu yine anlatmıştım.
Bu cihaz zaten var olan bir cihaz. Elife E7. Ve iki farklı versiyonu var. 16GB/32GB olmak üzere. Yalnız 16GB olan da Ramde 2GB. Çinde Elife E7 lite diye bir şey yok. Sadece 16GBlık model ve 32GBlık model şeklindeler. Elite/Elite Lite da aynı aslında ama GM böyle isimlendirmeyi uygun görmüş. Yani bir Elite Mini değil bu. Aslında Elife E7 Mini diye de cihaz var; ama onu getirmediler ülkemize. Zaten gerek de yok.
Peki 16 gb hafıza 2 gb ram bana yeter ama boyutundan da şikayetçiyim biraz ufak olsun diyenler ne olacak?Fiyatı daha uygun olsun, ama yine de fazla özellik kısılmasın, ekranı büyük kalsın diyenler için...

Ben bugün tamamiyle yanlış düşünüyorum galiba.
Peki 16 gb hafıza 2 gb ram bana yeter ama boyutundan da şikayetçiyim biraz ufak olsun diyenler ne olacak?![]()
Discovery 2'nin özellikleri neler peki bilmiyorum tam olarak?Discovery 2 alacak. Çünkü cihazların hepsinin arasında fiyat farkı da var.
Tam bu soruyu sormak için konuya girmiştimDiscovery 2'nin özellikleri neler peki bilmiyorum tam olarak?

Kalp kalbe karşıdır dedecim.Tam bu soruyu sormak için konuya girmiştim![]()

Torunum yok ki sana vereyimKalp kalbe karşıdır dedecim.![]()

Torunum yok ki sana vereyim![]()

Snapdragon 400 işlemci ama yenisi hd ekran 2500 Mah batarya 13 arka 5mp on kameraDiscovery 2'nin özellikleri neler peki bilmiyorum tam olarak?
Teşekkürler..
Kararımı verdim gmd elite alıcamama şu konuda kararsız kaldım snapdragon 800ac işlemcili çıkacaktı telefon fakat geri vazgeçilmiş 800 olarak piyasaya sürülecekmiş bu ikisi arasında ki fark çok mu sizce ?
Cihaz satışa ne zaman konur .
