Haber General Mobile Discovery Elite AnaKonu

Sponsorlu Bağlantılar



FeLonieS

FeLonieS

Üye
İşte bu sebeple 2 alanlar olacaktır. :D
:D :D Bence benim sebebimde olanlar o kadar fazla olmaz. :D

Şöyle ilginç bir durumda var elite lite niye sadece ram ve hafızası düşürülüyor boyutu da düşseydi.:hmmm
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
elite lite niye sadece ram ve hafızası düşürülüyor boyutu da düşseydi.:hmmm

Fiyatı daha uygun olsun, ama yine de fazla özellik kısılmasın, ekranı büyük kalsın diyenler için...
 
Invoke

Invoke

Üye
:D :D Bence benim sebebimde olanlar o kadar fazla olmaz. :D

Şöyle ilginç bir durumda var elite lite niye sadece ram ve hafızası düşürülüyor boyutu da düşseydi.:hmmm

Bunu yine anlatmıştım. :D

Bu cihaz zaten var olan bir cihaz. Elife E7. Ve iki farklı versiyonu var. 16GB/32GB olmak üzere. Yalnız 16GB olan da Ramde 2GB. Çinde Elife E7 lite diye bir şey yok. Sadece 16GBlık model ve 32GBlık model şeklindeler. Elite/Elite Lite da aynı aslında ama GM böyle isimlendirmeyi uygun görmüş. Yani bir Elite Mini değil bu. Aslında Elife E7 Mini diye de cihaz var; ama onu getirmediler ülkemize. Zaten gerek de yok.
 
FeLonieS

FeLonieS

Üye
Bunu yine anlatmıştım. :D

Bu cihaz zaten var olan bir cihaz. Elife E7. Ve iki farklı versiyonu var. 16GB/32GB olmak üzere. Yalnız 16GB olan da Ramde 2GB. Çinde Elife E7 lite diye bir şey yok. Sadece 16GBlık model ve 32GBlık model şeklindeler. Elite/Elite Lite da aynı aslında ama GM böyle isimlendirmeyi uygun görmüş. Yani bir Elite Mini değil bu. Aslında Elife E7 Mini diye de cihaz var; ama onu getirmediler ülkemize. Zaten gerek de yok.
Ben bugün tamamiyle yanlış düşünüyorum galiba. :ehe
Fiyatı daha uygun olsun, ama yine de fazla özellik kısılmasın, ekranı büyük kalsın diyenler için...
Peki 16 gb hafıza 2 gb ram bana yeter ama boyutundan da şikayetçiyim biraz ufak olsun diyenler ne olacak? :D
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Ben bugün tamamiyle yanlış düşünüyorum galiba. :ehe
Peki 16 gb hafıza 2 gb ram bana yeter ama boyutundan da şikayetçiyim biraz ufak olsun diyenler ne olacak? :D

Discovery 2 alacak. Çünkü cihazların hepsinin arasında fiyat farkı da var.
 
Invoke

Invoke

Üye
adreno 305 gpu çok cafcaflı değil ama idare eder.
 
s10olsun

s10olsun

Üye
Teşekkürler..
Kararımı verdim gmd elite alıcam :D ama şu konuda kararsız kaldım snapdragon 800ac işlemcili çıkacaktı telefon fakat geri vazgeçilmiş 800 olarak piyasaya sürülecekmiş bu ikisi arasında ki fark çok mu sizce ?
 
Invoke

Invoke

Üye
Teşekkürler..
Kararımı verdim gmd elite alıcam :D ama şu konuda kararsız kaldım snapdragon 800ac işlemcili çıkacaktı telefon fakat geri vazgeçilmiş 800 olarak piyasaya sürülecekmiş bu ikisi arasında ki fark çok mu sizce ?

Fark var ama 800 gayet yeterli. Hatta yeterli kelimesi biraz düşük kalıyor. 800 zaten çok iyi aslında baştan 800 ile geleceğini söyleselerdi, kimse sorun etmezdi. Beklenti yüksek tutulup sonradan düşük olan söylenince sorun oluyor.
 
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Cihaz satışa ne zaman konur .
 
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Hay gözünü sevdim gm yönetimi nihayet gerçek donanım cihaz getirdiler . Şimdiye kadar 100 cihaz geldiyse 90 tanesi bilinen firma kasası değildi . Hiç olmazsa turkcell ve avea bilinen huvei ve zte idi . Zte işçilik cok iyi huvei berbatti . Gm bilindik yan sanayi benzeri ürünler gelirdi .
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Konu sessiz kaldı.
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Discovery 2'nin özellikleri neler peki
bilmiyorum tam olarak?
 


Üst Alt