abuzer02
Üye
general mobile discovery 4GB ve sony xperia miro
Öncelikle Soma'daki maden ocağı faciasında hayatını kaybedenlere ALLAH'tan rahmet yakınlarına ve tüm Türkiye'ye başsağlığı diliyorum
Arkadaşlar benim sony xperia miro marka bi telefonum var
general mobile discovery 4GB ile takas etmeyi düşünüyorum yalnız discovery'nin şarz girişi bozulmuş 30 - 40 tl'ye tamir oluyor başkada bi sıkıntısı yok telefon çok temiz garantisi falan var kutusundaki malzemeleriyle birlikte alacam faturası kesilmemiş daha yani garantisi daha başlamamış 24 ay garantisi daha var bide faturası kesilmemiş bi sıkıntı olurmu benim telefonumda çok temiz daha 1 yıl garantisi kalmış ne dersiniz arkadaşlar alıyım mı discovery'yi
telefoncu nakit olarak 350 tl istiyor yada berabere takas diyor sadece 30 tl'ye şarz girişi masrafını verecem ne dersiniz arkadaşlar alayım mı
tavsiyelerinizi bekliyorum arkadaşlar yardımcı olursanız çok sevinirim arkadaşlar
kolay gelsin.
Arkadaşlar benim sony xperia miro marka bi telefonum var
general mobile discovery 4GB ile takas etmeyi düşünüyorum yalnız discovery'nin şarz girişi bozulmuş 30 - 40 tl'ye tamir oluyor başkada bi sıkıntısı yok telefon çok temiz garantisi falan var kutusundaki malzemeleriyle birlikte alacam faturası kesilmemiş daha yani garantisi daha başlamamış 24 ay garantisi daha var bide faturası kesilmemiş bi sıkıntı olurmu benim telefonumda çok temiz daha 1 yıl garantisi kalmış ne dersiniz arkadaşlar alıyım mı discovery'yi
telefoncu nakit olarak 350 tl istiyor yada berabere takas diyor sadece 30 tl'ye şarz girişi masrafını verecem ne dersiniz arkadaşlar alayım mı
tavsiyelerinizi bekliyorum arkadaşlar yardımcı olursanız çok sevinirim arkadaşlar
kolay gelsin.
