Telefon Tavsiyesi general mobile discovery 4GB ve sony xperia miro

Sponsorlu Bağlantılar

abuzer02

abuzer02

Üye
    Konu Sahibi
general mobile discovery 4GB ve sony xperia miro
Öncelikle Soma'daki maden ocağı faciasında hayatını kaybedenlere ALLAH'tan rahmet yakınlarına ve tüm Türkiye'ye başsağlığı diliyorum

Arkadaşlar benim sony xperia miro marka bi telefonum var
general mobile discovery 4GB ile takas etmeyi düşünüyorum yalnız discovery'nin şarz girişi bozulmuş 30 - 40 tl'ye tamir oluyor başkada bi sıkıntısı yok telefon çok temiz garantisi falan var kutusundaki malzemeleriyle birlikte alacam faturası kesilmemiş daha yani garantisi daha başlamamış 24 ay garantisi daha var bide faturası kesilmemiş bi sıkıntı olurmu benim telefonumda çok temiz daha 1 yıl garantisi kalmış ne dersiniz arkadaşlar alıyım mı discovery'yi
telefoncu nakit olarak 350 tl istiyor yada berabere takas diyor sadece 30 tl'ye şarz girişi masrafını verecem ne dersiniz arkadaşlar alayım mı
tavsiyelerinizi bekliyorum arkadaşlar yardımcı olursanız çok sevinirim arkadaşlar
kolay gelsin.
 


ishak388

ishak388

Üye
Öncelikle Soma'daki maden ocağı faciasında hayatını kaybedenlere ALLAH'tan rahmet yakınlarına ve tüm Türkiye'ye başsağlığı diliyorum

Arkadaşlar benim sony xperia miro marka bi telefonum var
general mobile discovery 4GB ile takas etmeyi düşünüyorum yalnız discovery'nin şarz girişi bozulmuş 30 - 40 tl'ye tamir oluyor başkada bi sıkıntısı yok telefon çok temiz garantisi falan var kutusundaki malzemeleriyle birlikte alacam faturası kesilmemiş daha yani garantisi daha başlamamış 24 ay garantisi daha var bide faturası kesilmemiş bi sıkıntı olurmu benim telefonumda çok temiz daha 1 yıl garantisi kalmış ne dersiniz arkadaşlar alıyım mı discovery'yi
telefoncu nakit olarak 350 tl istiyor yada berabere takas diyor sadece 30 tl'ye şarz girişi masrafını verecem ne dersiniz arkadaşlar alayım mı
tavsiyelerinizi bekliyorum arkadaşlar yardımcı olursanız çok sevinirim arkadaşlar
kolay gelsin.
sıkıntı çıkarabilir en iyisi telefonunda kal düzgün telefonu niye satsınlar
 
cortex47

cortex47

Üye
Zaten siz o şarj girişini yaptırırsanız garantisi biter sanırım. Emin değilim tabi.
 
abuzer02

abuzer02

Üye
    Konu Sahibi
telefona baktım temiz ekranında jelatinide var çizik yok telefon gayet güzel çalışıyorgarantiside bir yıldan fazla var faturası daha kesilmemiş aceba bi sıkıntı yaratırmı
 
cortex47

cortex47

Üye
telefona baktım temiz ekranında jelatinide var çizik yok telefon gayet güzel çalışıyorgarantiside bir yıldan fazla var faturası daha kesilmemiş aceba bi sıkıntı yaratırmı
yaratır. faturasız garanti hiç bir şey demektir.
 
abuzer02

abuzer02

Üye
    Konu Sahibi
sağolun arkadaşlar yardımlarınız için teşekkür ederim düşündümde vazgeçtim almayacağım
 

Benzer Konular

abuzer02
Cevap
22
Görüntüleme
2K
ANIL
westmoreland
Cevap
24
Görüntüleme
2K
byAndroid


Üst Alt