Gelibolu'da Tek Başına :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Gelibolu'da Tek Başına :)
Ne yapayım yazdım ama gören olmadı sanırım forumda ,zamanım oldukça bir kaç kare çektim paylaşayım











 
Tepkiler: FatoŞ, iyavuzoz, Kingmortall ve 2 diğerleri

Tuba

Üye



Bu resim çok güzel
 
Tepkiler: Nextman

Tuba

Üye



Teşekkürler Eğer istersen orjianali daha kaliteli verebilirim
Ben teşekkür ederim son resmi manzara arşivlerime ekleyebilirim


- - - Eklendi - - -

Keşke karade birde Martı olsaydı
 
Tepkiler: Nextman
fotoğraflar güzel ama gökyüzü yalnız
 
Tepkiler: Nextman

Tuba

Üye
tamam
 
Tepkiler: Nextman
oo abi yakışır resimler güzelmiş
 
Tepkiler: Nextman

FatoŞ

Üye
Çok Güzel Kareler Abim

- - - Eklendi - - -

Çok Güzeller Resimler Ayrıca
 
Tepkiler: Nextman
Çok güzel..
 
Tepkiler: Nextman
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...