gelen mesajın zamanı geri!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mahser_35

Üye
    Konu Sahibi
gelen mesajın zamanı geri!
millet yaw nokia x3 aldım 1 2 hafta oldu gelen mesajların saati 2 saat geri ne yaptıysam düzeltemedim bilgisi olan warmıdır?
 


Anußis

Anußis

Üye
yaz saati uygulaması dolayısı ile böyle bir sorun yaşıyorsun. saat ayarlarına gir GMT+2 Yap

bunu yapınca direkt 2 saat daha ileri gidecek. o Zaman bulundugun saat düzenini tekrar ayarla sorun kalkacak
 

mahser_35

Üye
    Konu Sahibi
kardeş ayarladım gm +2 ye tüm gm leri denemiştim zaten de genede 1 saat geri de tüm herkesin mesajları benden

--------------- Ekleme ---------------

:hmmm
 
Anußis

Anußis

Üye
sorunun geçmedi ise telefonda değil operatöründe sorun var ;)
 
lasvetorus

lasvetorus

Üye
Otomatik zaman yenilemeyi açtıktan sonra telefonu kapatıp açarsan bu sorununu halledebilirsin.
 

mahser_35

Üye
    Konu Sahibi
yaw millet ne yaptıysam gecmedi illa ki de 1 saat geride herkesin mesajlarının gelen zamanı benden simdi mesaj atıolar 1 saat once atılmıs gibi gelior saati 1 saat onceden gelior :hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt