Gecen gun fena kapıştım!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bboyQ7

bboyQ7

Üye
    Konu Sahibi
Gecen gun fena kapıştım!!!
Evet beyler olayi anlatiyorum ;

Olay hic ilgim olmayan bir kiz yuzunden cikti . Kiz bizim sinifta sevgilisinin arkadasida bizim okulda . Tabi ilk once bi uyari evresi olacak . Okul cikisi bu cocugun arkadasi beni gorunce cantayi felan atti . Okulun arkasina gittik dik dik konusmaya basladi . O kizdan uzak dur fln filan (Kizla bi samimiyetim bile yok). Bende altta kalmadim siz kimsiniz ayagina bagirdim size inat kizim dibinden ayrilmayacam dedim cocuk tirsti biraz ve ordan ayrildik . Ertesi gun sabah bunlar toplanmis gelmisler 4 kisi . Beni arkaya cagirdilar anladim kavga cikacagini dedim kendi kendime korkaklar bin kere kahramanlar bir kere ölür . Gittim peşlerinden arkaya sardilar etrafimi sen kimsin felan filan ilk alttan aldim baktim olacak gibi degil ezecekler beni bu sefer bende diklenmeye basladim kizin sevgilisi yakama yapisti refleks olarak aniden kufuru bastim yandaki hemen hop hop dedi dondum tam ona sovecekken küt gozumun kenarina sert bir darbe . Afalladim dogal olarak tabi karsimdaki hayvan seri seri vurmaya devam ediyo . Vurmak istiyorum fakat kolumu kaldiramiyorum . En sonunda kendime geldim Allah ne verdiyse agzinin ustune gecirdim . Dudagi patladi dengesini kaybetti tam koz benim elime gecti cocugu yere serecem araya girdi arkadaslari . Olay orda kapandi bide abim biraz piskopat biseydir bicakli vukaatlari var davalari suruyo onlarida duymuslar haber felan gonderdiler ozur felan fistan ama hincimi alamadim :(

Peki bunu size niye anlattigima geleyim ;

Yanimda dost diye gezdirdigim sozde birbirimiz icin olecegimiz adamlarin onunde beni arkaya cagirdilar kimse yanimda gelmedi. Ustelik dovustugum adamlarla yas farkida yok hepimiz lise 4 .

Lisedeki arkadaslara soyluyorum siz siz olun her adami dost gibi yaninizda gezdirmeyin benim gibi rezil olursunuz
 


larten123

larten123

Üye
geçmiş olsun kardeşim
 
ConnorKenway

ConnorKenway

Üye
gecmis olsun kardes
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Bro Gecmis Olsun ..

Bosuna Dememisler ; Asil Dost Hadi Gidiyoruz Dedigimde Nereye .? Diye Soran Degil .. Ne Zaman Gidiyoruz Diyendir ..

Helal Olsun Sanada .. Kendini Hicbir Zaman Ezdirme .. Ki Oyle Bir Arkadasimizda Degilsin Bu Belli .. :oke:
 
Turan

Turan

Üye
Helal sana :D Ama abin gbi vukaat yapma bıçaklı falan ilerde senin için sorun olur.sicilin için
 
doctorrr

doctorrr

Üye
Geçmiş olsun...
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
Geçmiş olsun. Dediğinde de haklısın çevreni seçerken dikkatli olmak lazım
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
Geçmiş olsun ..
 
anilari35

anilari35

Üye
Haklı
 

ümran

Üye
geçmiş olsun kardş :oke:
 
zombaka

zombaka

Üye
kavga etmemek en iyisi bide tanımadığın bi kız için
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
Bazı insanları çevresinde birsürü kişi var gereksiz. İki arkadaşım var hadi desem ölmeye bile gelirler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt