Gece odama gelen şey

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Symbiont

Üye
Bu gece yerde yatacam yastık olarak da kasayı kullanacam bakalım gelecekmi
 


Marchegiani

Marchegiani

Üye
Haydi bakalım Levent. :ehe
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
bence bilimsel acıklaması daha gerçekci
 

Symbiont

Üye
Gelmedi ulen Zaten Topu topu 4 Saat Uyumuşum Şu cep Telefonundan dolayı
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
Burcu abla, mantı ye dedin mantı yedik, hem de 3 tabak. Kafama da Nutuk'u koydum yine de karabasan gelmedi. :ehe
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Herkese basmıyor bu anlaşılan. :ehe
 
finike_ru

finike_ru

Üye
    Konu Sahibi
Burcu abla, mantı ye dedin mantı yedik, hem de 3 tabak. Kafama da Nutuk'u koydum yine de karabasan gelmedi. :ehe



ben kurtulmaya çalışıyorum senın çabana bak dur mektup yazıp vereyim seni bulsun sen oyala onu ...:naughty:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt