Gece odama gelen şey

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
career_man

career_man

Üye
Walla kardeş belki bana inanmazsınız belki gülersiniz blki sen beni anlarsın ancak bilimsel açıklama bana mantıklı geldi çünkü bende bir kez sırt üstü uyumuşum birisi bağrıma bastırdı ben direndikçe dahada kuvvetlendi ama öyle gerçekti ki inan çok kurktum bunu bir kaç kişiyle paylaştım kimi karabasan dedi kimiside sırtüstü uyuduğun için tükmük boğazından geçmedi nefesin daraldı ve sen heycanlanıp korkmuşsun kimi bilimsel açıklamalar yaptılar ancak 3 gün önce sana olan aynı şey bak aynı şey banada oldu ama alışmışım :d biraz korktum tabi sabah karanlık gidincede güldüm bu pek öc alma vs. olduğunu snmıyorum bu belki çocukluktan kalan bir psikoloji olsa gerek ancak kulağa gelen seslerin ve yüze üflemelerin bir bilimsel açıklamasını isterim tabiiii ltf.
 


abdulk4dir

abdulk4dir

Üye
toplumda karabasan diye anılır. bana da bir kez olmuştu sanırım bende ayetel kürs-i okumuştum geçmişti
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
Ayrıca bu bir psikolojik şartlanma örneği:)
 
finike_ru

finike_ru

Üye
    Konu Sahibi
Gelmesini istiyorsanız çok kolay akşam yatarken biraz ekmek krıntısı sep yatagına yat.. Bir kaç gece tekrarla bak nasil geliyor..:) ama sonra kurtulamıyorsun benden demesi...
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Ya Gelmezse :ehe
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
sana şimdi desem ki bunun bilimsel açıklaması var, sen inandım desende inanmazsın ;) ama ben genede söleyeyim: şimdi hocam senin yastığın çok sert. sen yatınca bu yastık senin boynundaki damarlardan kan dolaşmasını belirli oranda azaltıyor. sen o an kısmi felç oluyosun. ne elin oynar ne ayağın konuşamazsın bile. ama sen hissedince sana bişey olduğunu heyecan yapıyosun ve kalbin hızla atmaya başlıyor. bunun neticesinde beyne yavaş yavaş gerekyiği kadar kan ulaşıyor, ve sen kendine geliyorsun yada uykuya dalıyosun o anda.
Bunun inle cinle alakası yok. benide çok hacıya hocaya okuttular, bende de al basması oluyodu, ben bana dokunduklarınıda hissediyodum. ama alakası yok. zaman geçtikçe kendi kendini korkutuyosun ve bu artık pskolojik sorun haline geliyor.
Umarım sana dediklerimi dikkate alırsın, kendimden biliyorum bana söylerlerdi kafanda yaratıyosun diye ben içimden hadi bee, derdim.

Aslında bu yorum çok mantıklı geldi ama bakınız bende Peygamber Efendimiz zamanında yaşanan bir durumdan bahsedeyim....:

Ebu Dücane (r.a.) ALLAH Resulü (s.a.v.)´nün huzuruna gelip:

"Ya Resulullah! Yatağıma yattığım zaman değirmen sesi, arı vızıltıları gibi sesler işitiyorum. Simşek parıltısı gibi şeyler görüyorum. Başımı kaldırıp baktığımda evimin orta yerinde siyah ve uzun gölge gibi bir şeyin olduğunu görüyorum. Yakalamak için elimi uzattığımda derisinin üzerinde ki kılların kirpi kılları gibi olduğunu ve ağızından yüzüme doğru ateş parçaları attığını görüp beni yakacağını zannediyor, uyuyamıyorum, korkuyorum." dedi.

Resülü Ekrem (s.a.v.) buyurdular:

"Ey Ebu Dücane, evinize gelen korkunç bir mahluktur. Bana bir kağıt ve kalem getiriniz."

Getirilen kağıt ve kalemi Hazreti Ali (k.v.)´ye verdi ve "Bismillah diyerek (Name-i Peygamber Duası isterseniz araştırabilirsiniz) yaz." buyurdu.

Ebu Dücane (r.a.) diyor ki:

"Resulü Ekrem (s.a.v.)´in yazdırdığı bu mektubu götürüp yastığımın altına koydum ve yattım. Gece yarısı uyanmıştım. Kulağıma şöyle bir korkunç ses geldi:

Lat ve Uzza´ya yemin ederim ki bizi yaktın. Bu mektubun sahibi hakkı için bu mektubu kaldır. Senin evine bir daha gelmeyeceğiz."

Ebu Dücane (r.a.) diyor ki:

"Sabahleyin erkenden kalkıp Resulü Ekrem (s.a.v.)´in arkasında sabah namazı kıldım. Cinlerin feryadını Resulü Ekrem (s.a.v.)´e haber verdim."

Resulü Ekrem (s.a.v.) bana şöyle buyurdu:

"Ey Ebu Dücane! O mektubu kaldır. Beni hak peygamber olarak gönderen ALLAH´a yemin ederim ki eğer o mektubu kaldırmazsan onlar kıyamete kadar azap içinde kıvranırlar."
 
Candy

Candy

Üye
Salih Baba™;1749031' Alıntı:
Aslında bu yorum çok mantıklı geldi ama bakınız bende Peygamber Efendimiz zamanında yaşanan bir durumdan bahsedeyim....:

Ebu Dücane (r.a.) ALLAH Resulü (s.a.v.)´nün huzuruna gelip:

"Ya Resulullah! Yatağıma yattığım zaman değirmen sesi, arı vızıltıları gibi sesler işitiyorum. Simşek parıltısı gibi şeyler görüyorum. Başımı kaldırıp baktığımda evimin orta yerinde siyah ve uzun gölge gibi bir şeyin olduğunu görüyorum. Yakalamak için elimi uzattığımda derisinin üzerinde ki kılların kirpi kılları gibi olduğunu ve ağızından yüzüme doğru ateş parçaları attığını görüp beni yakacağını zannediyor, uyuyamıyorum, korkuyorum." dedi.

Resülü Ekrem (s.a.v.) buyurdular:

"Ey Ebu Dücane, evinize gelen korkunç bir mahluktur. Bana bir kağıt ve kalem getiriniz."

Getirilen kağıt ve kalemi Hazreti Ali (k.v.)´ye verdi ve "Bismillah diyerek (Name-i Peygamber Duası isterseniz araştırabilirsiniz) yaz." buyurdu.

Ebu Dücane (r.a.) diyor ki:

"Resulü Ekrem (s.a.v.)´in yazdırdığı bu mektubu götürüp yastığımın altına koydum ve yattım. Gece yarısı uyanmıştım. Kulağıma şöyle bir korkunç ses geldi:

Lat ve Uzza´ya yemin ederim ki bizi yaktın. Bu mektubun sahibi hakkı için bu mektubu kaldır. Senin evine bir daha gelmeyeceğiz."

Ebu Dücane (r.a.) diyor ki:

"Sabahleyin erkenden kalkıp Resulü Ekrem (s.a.v.)´in arkasında sabah namazı kıldım. Cinlerin feryadını Resulü Ekrem (s.a.v.)´e haber verdim."

Resulü Ekrem (s.a.v.) bana şöyle buyurdu:

"Ey Ebu Dücane! O mektubu kaldır. Beni hak peygamber olarak gönderen ALLAH´a yemin ederim ki eğer o mektubu kaldırmazsan onlar kıyamete kadar azap içinde kıvranırlar."

Evet bende biliyorum bu duayı.. Gerçektir..

 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Bu gece hepiniz dikkatli olun özellikle odasında yanlız yatanlar gece 12 den sonra uğrarlar hepimize artık
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Aman hocam gece geliyor son yorumumu yapayım da, dikkat et bu gece basmasınlar. :)

Affına sığınarak. :oke:
 

Berlin Boleyn

bende almak için para birıktiyorum sölemeyi unuttum fiyatı 8000 $ ama şimdilik

oyuncagı yetiyor (imzamdaki m4a01 bu arada)
:kop: :kop: :kop: :kop:


bunu sadece cinleri topuklarından vurmak için alıcak olamazssın:ehe:ehe
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Levent su tabancası neyine yetmiyor :ehe
 
<''Th3 ßiG ßoSs''>®

<''Th3 ßiG ßoSs''>®

Üye
Geçmiş olsun.
 

Symbiont

Üye
Ben topuk çalışmam direk kafaya
 
haltie

haltie

Üye
karabasan o ya herkesde bikere olmuştur en az ama senin çok olmuş dua okumak rahatlatır insanı
 
finike_ru

finike_ru

Üye
    Konu Sahibi
Bu yazdigim konuyu alaya alanlar var..:)

yapmayın sonra sonu kötü olur..Kendinizde yaşarsınız bu durumu..Unutmadan yaşayan olursa yazsın buraya bi zahmet..
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Bekliyorum gece basmasını ama yok basmıyor bir türlü. :ehe
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
Karabasan gelmiş yahu...
Evet, bana da olan bir şey bu, yani karabasan.
Kımıldayamazsınız.
Gözleriniz açılmaz.
Kasılırsınız.
Biraz sonra gözleriniz açılır.
Görürsünüz, fakat kımıldayamazsınız. Bu sizi korkutur.
Sonunda bağırmaya çalışırsınız.
Bağıramazsınız.
Sizin anlattığınız da sanırım bu..
Cevşen takmakla iyi etmişsiniz.
Geçmiş olsun..
 
finike_ru

finike_ru

Üye
    Konu Sahibi
Evet sagol
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt