Püf Noktası Gear VR Galaxy S6/EDGE İncelemesi

Sponsorlu Bağlantılar

teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
    Konu Sahibi
Gear VR Galaxy S6/EDGE İncelemesi
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 


PriZm

PriZm

Üye
2K ekranı gereksiz bulan arkadaşlara gelsin. Bu alet 1080P ekranı olan bir cihazda kullanılsaydı eminim pixeller görünürdü.

Ayrıca Note 4 de ki versiyondan farkı yok gibi. Tasarım haricinde. Keşke pahalı olmasada bende alsam. :D :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
    Konu Sahibi
2K ekranı gereksiz bulan arkadaşlara gelsin. Bu alet 1080P ekranı olan bir cihazda kullanılsaydı eminim pixeller görünürdü.

Ayrıca Note 4 de ki versiyondan farkı yok gibi. Tasarım haricinde. Keşke pahalı olmasada bende alsam. :D :ehe
Kaç kuruş? Ben Türkiye'ye gelmez diye hiç bakmadım.
 
PriZm

PriZm

Üye
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
    Konu Sahibi
Türkiyede yok zaten. eBay den yada başka bir güvenilir kaynaktan almak gerek.

200-250$ arası değişiyor.

Google cardboard varmış kartondan gözlük görünümü verip telefona büyüteçli cam ile bakıyorsun oda fena sayılmaz aslında. Fiyatıda uygun.

 
Son düzenleme:
PriZm

PriZm

Üye
Ama onda Gear VR da oynanabilecek özel yapım oyunlar, sinema ve arka kameradan virtual reality olarak nesne koyma yok. Ve daha birsürü şey var böyle.

Birde S6 için olan Gear VR da şarj için altta bir port, yanında fan ve touchpad varmış.
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
0MG90

0MG90

Üye
VR cihazla 2k ekran ne alaka, diğer amaçlar için 2k ekran ne alaka. Bataryamı sömürüp daha az kullanım süresi veriyorsa gereksiz.
 
PriZm

PriZm

Üye
Off..
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
0MG90

0MG90

Üye
Bencede off
 
PriZm

PriZm

Üye
Note 4'ü ele alarak yazıyorum.

1) Gear VR'da tek göz için düşen pixel oranı 905*905. Bunu bir 1080P ekranda deneseydin tek göz başına düşen pixel oranı 360P'den beter olurdu.

2) Sıkıştırılmış pixeller her daim daha fazla keskinlik sunar. Yakından bakıldığında pixelleri göremezsin.

3) Samoled 2K ekran bir IPS 1080P ekranla eşit hatta belkide daha az güç tüketir.

Boş yere ne alaka demeye başlamadan önce biraz araştır istersen.
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N

Hodor

Üye
Alet çok ucuz çok güzel hemen kaynıma baldızıma ve kendime sipariş ettim 2şer tane :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
0MG90

0MG90

Üye
Ben zaten 2k kaliteli ekran değil, pixeller sayılır demiyorum. VR için kullanılacaksa kullanılsın ama G3'te nasıl olduğunu gördük. Menüde gezerken bile cihaz kasıyordu. Daha az kullanım süresi veriyordu. Ekran kalitesi daha da arttırılacaksa bataryanında iyileştirilmesi lazım.
 
PriZm

PriZm

Üye
G3 ayrı bir vaka. LG Samsung'dan kopyalamayı biraz fazla abartmış olacakki kasmalarınıda fazlasıyla kopyalamış.

Dahası, G3'de ki donanım bariz şekilde 2K için yetersiz.

Deneme amaçlı olarak herhangi bir standda Note 4 yada S6 yı kullan. Herhangi bir arayüz kasması mevcut değil. 5433 ve 7420 2K için fazlasıyla yeterli çünkü.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
    Konu Sahibi
Standtaki cihazlar kim bilir kaç gün açık duruyor :D ekranları hepsinin solmuş artık açık durmaktan.
 
PriZm

PriZm

Üye
Standtaki cihazlar kim bilir kaç gün açık duruyor :D ekranları hepsinin solmuş artık açık durmaktan.
En azından yine aynı süre standda durmuş bir G3 kadar kasmayacaklardır bence.
 
0MG90

0MG90

Üye
G3 ayrı bir vaka. LG Samsung'dan kopyalamayı biraz fazla abartmış olacakki kasmalarınıda fazlasıyla kopyalamış.

Dahası, G3'de ki donanım bariz şekilde 2K için yetersiz.

Deneme amaçlı olarak herhangi bir standda Note 4 yada S6 yı kullan. Herhangi bir arayüz kasması mevcut değil. 5433 ve 7420 2K için fazlasıyla yeterli çünkü.

Kullandım Mediamarkt'ta kasmıyordu. Note 4'ü bilmiyorum ama S6'nın bataryasıda çok iyi değil. 5saat ekran süresi alıyordu herhalde burada kullananlar. Öyle hatırlıyorum.
 
PriZm

PriZm

Üye
2550 mAh'lık bir batarya için 5 saat bence fena değil gibi. 14 nm işlem teknolojiside baya fark ediyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
Invoke

Invoke

Üye
Stand demişken bir de G4'e bakın bir yerde, hep tırnaklamışlar. :ahsudgwujahduahqya:
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N ve ~N.A.W.Y~
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
    Konu Sahibi
Stand demişken bir de G4'e bakın bir yerde, hep tırnaklamışlar. :ahsudgwujahduahqya:
Birgün gidersem acımadan tırnaklicam ama şansıma bir kez damacana G4 denk geldi.
Kullandım Mediamarkt'ta kasmıyordu. Note 4'ü bilmiyorum ama S6'nın bataryasıda çok iyi değil. 5saat ekran süresi alıyordu herhalde burada kullananlar. Öyle hatırlıyorum.
Iyiymiş 2500mAh 14nm 5 saat ekran alıyorsa birde Note 5 kim bilir kaç saat alacak :biggrin:
 

Benzer Konular



Üst Alt