Galaxy w cm9 rom AndroStrong Beta3 Update+Touchwiz version Performance+++

    Konu Sahibi
zaten 2-3 gune beta 2 surumu Allahin izniyle D.A.R.K.O ile sunucaz. beta 2 yi ortak gelistirdik.cok hizli olacak. animasyonlarda felan takilma kalkacak rahat ol.
 
    Konu Sahibi
saol hocam.Insallah hosuna gitmisdir
senin icin romun eksileri nelerdir hocam
 
Kardesim benim fikrim cm11 e yonelmen bu yonde calisma yap arti bir script vs eklemene gerek yok ekran surucusu vs cok daha iyi stabil su an romun ama bir kac ay sonra bu stabilligi kaybedecek sahsi fikrim bu yonde ama ben senin cm11 e yonelmeni tavsiye ederim tekrar tsklr
 
    Konu Sahibi
cm11 stabilmidir kardesim. kullanmadim daha. cm9 mu hizli editlenmis cm11 mi?
 
Cm11 in tek eksigi su an sarjin cm9 a gore cok az hizli sarj tuketimi onun haricinde neredeyse eksigi yok
 
    Konu Sahibi
bende farketdim cm9 biraz kullaninca stabilliyi gidiyor. cm11 de mi oyle?
 
    Konu Sahibi
saol hocam. artik cm11 uzerine calisicam.
 
Tepkiler: Bysalih41

Mücteba

Üye
konu güncel hocam görsel eklesen iyi olur
 
    Konu Sahibi
saol kardesim.KULLANANLAR . BIR YORUMU COK GORMEYEIN ARTIK
 
Tepkiler: WMuharremW
Çok hızli sarj perf cok iyi ancak ses kaydediciyi goremedim ?
 
    Konu Sahibi
hocam yorumun icin tewekkurler.Ses kaydedici rom hafifletmek icin kaldirildi
 
Tepkiler: WMuharremW
Nasil yukleyebiliriz lazim oluyor da