ahmetsuha525000
Üye
-
Konu Sahibi
-
deo ney neyO nasıl bir ROM.
Bu arada S4 göstermelik bir performans değil. Samsungdan kaynaklı. Telefonda 2GB Ram var durduk yere 1.20gb yiyor. Sadece TouchWiz 200-400 arası RAM yiyor. S4ün Google sürümünde sıkıntı yok. Telefon takır takır çalışıyor. Sıkıntı Samsung Arayüz ve Programlarında.
Aslında HTC One düşündüm ama hafıza sıkıntı ben bütün dosyalarımın telefonda olmasını isterim. 32 GB yetmiyor bana. S4ün hafızası doldu hala 40GB dosyam var. 64GB Hafıza Kartı alacaö. Bide Kamerası iyi degil.
Bide bu kayıt problemini ne yapcaz?
Octa mimarisinde işlemci hep little platformunda kalıyor bundan dolayi kasilmalar oluyor aynı zamanda benchmarklarda kendini overclocklayarak sahte bir performans gosteriyor. Sense 5 touchwizden kat kat görsel farkı olan ve ağır olması gereken bir arayuz. Burada olay optimizasyon yani. Bu arada htc one in kamerası değerlendirmelerde s4 un kamerasindan 1 puan ya aşağı oluyor ya aşağı olmuyor . Megapixellere çok takılmak ekran kartını hala megabyte a göre alan zihniyet e çok benzetirim
Sorun şu TuneIn Radio programına kaydettiğim favori radyolar sürekli hafıza kalıyor. Format attım hard reset attım (wipe data ve cache sadece) yine kayıtlı. Yani tamam fazla problem değilde bunlar neden silinmiyor. Yani niye ilk aldığım gündeki gibi olmuyor onu anlamadım. TuneIn Radio nun bütün belleği silinmesi lazım. Gameloftdada aynı sorun var. Hesap açtım. En az 10 defa format attım yok silinmiyor. Bunlar nasıl tamamen hafızadan silinecek.
Diğer bir sorun performans. İlk aldığım gündeki gibi performansı yok. 1 ay falan oldu ama menülerde kasıyor. Bazen oyunlarda kitleniyor şu ana kadar 2 defa oldu formattan sonra olmadı. Bataryayı çıkartıp takıp açıyorum. Yani performans baya düştü. Bunu nasıl yükseltebiliriz. ROM Root işine fazla girmek istemiyorum ama riskli değilse (Galaxy Wden biraz bilgim var) ve performans 5 kat artacaksa ve ben bunu hissedeceksem olabilir. CyanogenMod olursa iyi olur
Bide geçen sene çıkan S3de batarya çıktığı zaman telefon 5 dk falan açık kalıyordu.İçine gömülü 5-10dklık yetecek kadar extra batarya vardı. S4dede var diye duydum ama bataryayı sökünce anında kapanıyor. Var mı yok mu?
Cevaplar için Teşekkürler...
Dediğim gibi s4 dandik bir telefon. Göstermelik bir performansı var. Biraz zaman sonra da telefon şişiyor ve performans kaybı yaşanıyor. Benim tavsiyem deodexed bir rom yüklemen...
Uygulamaları genelde cihaz hafızasına kurulur ancak şunu unutmayın eğer bir uygulamayı kendi server hesabına yedeklediyseniz ki tuneradio'nun böyle bir olayı var radyolarınız yada favorileriniz aynı kalabilir hafıza kartını çıkartığ cihazı sıfırlayın ve takmayınız.
Cihazda hangi sürüm var ?
Neye göre dandik anlamıyorum ? cihazı kullandınızmı yanlış yönlendirme yapıyorsunuz.Cihaz gayet stabil kamera çekimi ve modları gerçekten mükemmel tabi siz hala dandik diyebilirsiniz oda sizin düşüncenizdir saygı duyarız.
TuneIn Radio hesabım yok. Sürüm derken neyin sürümü anlamadım. Cihazı sıfırla dediğim zaman herşeyin silinmesi lazım değil mi. Hafıza Kartı yok zaten içinde şuan.
Cihazında yüklü olan yazılımınız ne ? birde silinme işlemini imzamda index içinde hard reset konusu var ordaki konudan yapıp denermisin.
Kendi orjinal yazılımı yüklü yani Stock. Zaten sizin konunuzdan yaptım hard reseti.
Cihazin sdkart bolumunu formatlayin hafiza kartı yok demistinizUygulama yüklü gelmiyor. Ben uygulamalayı kurunca ayarlar yüklü geliyor. Şuan a kadar Gameloft ve TuneIn de yaptı. Diger uygulamalarda denemedim.
Uygulamaları genelde cihaz hafızasına kurulur ancak şunu unutmayın eğer bir uygulamayı kendi server hesabına yedeklediyseniz ki tuneradio'nun böyle bir olayı var radyolarınız yada favorileriniz aynı kalabilir hafıza kartını çıkartığ cihazı sıfırlayın ve takmayınız.
Cihazda hangi sürüm var ?
Neye göre dandik anlamıyorum ? cihazı kullandınızmı yanlış yönlendirme yapıyorsunuz.Cihaz gayet stabil kamera çekimi ve modları gerçekten mükemmel tabi siz hala dandik diyebilirsiniz oda sizin düşüncenizdir saygı duyarız.
Evet kullanmak nasip oldu. Samsung zihniyetini, kullanıcı yorumlarını ve kişisel deneyimi birlestirdikten sonra vardım buna zaten. Sanırım neden dandik dediğimi yukarıda anlattım. İsterseniz yukariyi tekrar okuyun.
Yukarida oku dediginiz sadece bir söylem yani bireysel bi görüş. Teknik bir veri degil.Sizi şanslı olarak goruyoruz. yardim konusu oldugu icin konuya baska yerde devam ederiz.
S4 Tapatalk HD ile yazılmıştır.
Overclock mevzusunu bu siteden öğrendim. Bundan haberiniz olmamasına şaşırdım. İnce plastik kullanımı için uzman olmaya gerek yok. Samsung da cache kullanımında o kadar da başarılı olmadığını görüyoruz. Ram yönetimi zaten vasat. S3 de de ram yönetimi sıkıntısı vardı. Kernel mimarisine de bi goz atmanızı tavsiye ederim eminim teknik kısmından siz de benim kadar anlarsıniz. Şanslı derken?
Cihazin sdkart bolumunu formatlayin hafiza kartı yok demistiniz
Orayı nasıl formatlıyaz. Ya Galaxy Wde ne güzeldi. XPeria Romu kurmuştum canavar gibi çalışıyordu
recoveryden'de yapabilirsin ayarlardan'da cihazda recovery moda girdiğinizde wipe işlemlerini anlatıgım konudaki gibi yine cihazda hiçbişey silinmez geri gelirse cihazında sorun var demektir bilgine.yada bu kadar işlemde atladığınız bir husus var.
Ben S4 9505 ve 9500 modellerinin her ikisinde bir reklam uygulamasında rastladım böyle bir duruma o nedenle hesap harici bir şey olacağını ilk etapta bu yüzden düşünmedim.Sistemde kayıt yapmış olabilir mi?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?