Telefon Tavsiyesi Galaxy s3 mü Lumia 920 mi

Sponsorlu Bağlantılar

acuxx

acuxx

Üye
kimse kullandığı şeye isteksiz almadığı taktirde kötü demez. Herkes kendi ihtiyaçlarına/zevkine göre telefon almalı. Bu yüzden tartışmaya gerek yok. :oke:

Mesela ben telefonda oyun oynamayan biriyim. Yapcak bişey yoksa küçük oyunlar oynarım. Canım oyun oynamak istediği açarım pc mi kocaman ekranda farem klavyem le adam gibi oynarım.

Farklılığı sevdiğimden tasarım yönündende 920 alırdım. Ha bu demek değildir ki s3 kötüdür; hayır kesinlikle s3 de çok iyidir ama bana hitap etmediği için almam
Bu arada bi sonraki lumialardan alıcam tabi beğenirsem :)
 


Wayne Roney

Üye
sende nokia 603 kullanmışsın bilgisayarda internet sitesine girdiğin zaman ne çıkıyorsa eksiksiz nokiadada çıkıyor androidde ben görmedim
 

defterdarr

Üye
defterdar adlı kullanıcıya cevap verneyiniz tartışmaya da girmeyiniz kendisi iki kez ban yemii zappinger dir forumdaki tek amacı tartışma ve kavga çıkarmaktır ona uyarak siz de ceza almayın.
alsınlar bence zevkli oluyo
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
defterdar adlı kullanıcıya cevap verneyiniz tartışmaya da girmeyiniz kendisi iki kez ban yemii zappinger dir forumdaki tek amacı tartışma ve kavga çıkarmaktır ona uyarak siz de ceza almayın.

Bilgilendirme için :tşk:
 
foreverthe

foreverthe

Üye
Lumia 920'nin interneti hızlı tamam eyvallah peki bizim elimizde ki internet hızı ne kadar ? En fazla 1 mb ile çekiyor benim internetim 8 Mbps ve 1 mb ile çekiyorsa ister 1000 Mbps'e kadar hız olsa nolur ?

- - - Eklendi - - -

Birde tarayıcı testlerinde acaba S3'te flash player açıpta mı yapıyorlar çünkü flash playe kapanınca daha çabuk yükleniyor sayfa :)
 
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
kimse kullandığı şeye isteksiz almadığı taktirde kötü demez. Herkes kendi ihtiyaçlarına/zevkine göre telefon almalı. Bu yüzden tartışmaya gerek yok. :oke:

Mesela ben telefonda oyun oynamayan biriyim. Yapcak bişey yoksa küçük oyunlar oynarım. Canım oyun oynamak istediği açarım pc mi kocaman ekranda farem klavyem le adam gibi oynarım.

Farklılığı sevdiğimden tasarım yönündende 920 alırdım. Ha bu demek değildir ki s3 kötüdür; hayır kesinlikle s3 de çok iyidir ama bana hitap etmediği için almam
Bu arada bi sonraki lumialardan alıcam tabi beğenirsem :)


Hocam aynen doğrusun
Lumialar biraz daha genislerse ve cd cart girerse o zaman s3ten hem sağlam hem hızlı olur ama daha erken bir sistem ve donanım geç gelsede sağlam geliyor kesinlikle sybianla karıştırmak olmaz. Sybuan hem kada hem sistem hantal örneğin n97 faciası
 
Türe

Türe

Üye
Lumia 920'nin interneti hızlı tamam eyvallah peki bizim elimizde ki internet hızı ne kadar ? En fazla 1 mb ile çekiyor benim internetim 8 Mbps ve 1 mb ile çekiyorsa ister 1000 Mbps'e kadar hız olsa nolur ?

- - - Eklendi - - -

Birde tarayıcı testlerinde acaba S3'te flash player açıpta mı yapıyorlar çünkü flash playe kapanınca daha çabuk yükleniyor sayfa :)
bazı sivriler daha yavaş olan chrome ile yapıyo :ehe
 
acuxx

acuxx

Üye
Hocam aynen doğrusun
Lumialar biraz daha genislerse ve cd cart girerse o zaman s3ten hem sağlam hem hızlı olur ama daha erken bir sistem ve donanım geç gelsede sağlam geliyor kesinlikle sybianla karıştırmak olmaz. Sybuan hem kada hem sistem hantal örneğin n97 faciası

Bence sd karta gerek yok 32 gb bana hertürlü yeter wp8 in uygulamaları yer kaplamıyo.

Bu symbian gibi olucağını zannetmiyorum nokia ms yide arkasına alarak tahtı kapmaya çalışacaktır.
 
dedereis123

dedereis123

Üye
iyi bari defterdarr gibi kafana göre atlamaman güzel
 
Türe

Türe

Üye
iyi bari defterdarr gibi kafana göre atlamaman güzel

Elimden geldiğince objektif olmaya çalışıyorum. Tabiki kişiselleştiğim noktalar var. Lakin tartıştım diye de öznel düşüncemi körü körüne savunamam. :ok2:
 
DeEenzameMan

DeEenzameMan

Üye
oyun ve uygulamalar için s3 bu arada hala flash player var ve internet bu yüzden 920'den daha iyi kesinlikle tavsiye ederim

Lumia 800 bile S3'le internet konusunda kapisiyorken sen gelmis s3 l920'den iyi diyorsun. Ne diyeyimki :)
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
Bence L920 daha yepyeni bir cihaz yepyeni bir mağazası var ve gün geçtikçe gelişiyor internet hızı muazzam şekilde iyi oyunda yok değil daha yeni oldugu için diğer sistemlere göre az olabilir fakat bu gelmeycek anlamınada gelmez,favori telefonum şuan L920 ilerde lumia serilerinden almayı düşünüyorum.. pişman olunacak bir telefon kesinlikle değil..Tartışma çıkarmak istemiyorum ondan bence diyorum :) Şimdiden hayırlısı olsun kararını vermen dileğiyle..
 
DeEenzameMan

DeEenzameMan

Üye


Bazı noktalarda S3 bazı noktalarda 920 daha hızlı açıyor

Alakasi yok. ben ikisinide kullandim. L920 daha hizli degil salise farki ile aciyor siteyi.
Cerezlerde kalan bir siteyi acarsan evet, cabuk acar :)


- - - Eklendi - - -



Bazı noktalarda S3 bazı noktalarda 920 daha hızlı açıyor

Alakasi yok. ben ikisinide kullandim. L920 daha hizli degil salise farki ile aciyor siteyi.
Cerezlerde kalan bir siteyi acarsan evet, cabuk acar :)
 
aleranol

aleranol

Üye
Oyun onemliyse tabiiki s3. Ama haricinde lumiadir. Özet budur arkadaşlar iyi forumlar.
 
Türe

Türe

Üye
Hız dediğim de o salise farkı işte :ok2:
 


Üst Alt