acuxx
Üye
kimse kullandığı şeye isteksiz almadığı taktirde kötü demez. Herkes kendi ihtiyaçlarına/zevkine göre telefon almalı. Bu yüzden tartışmaya gerek yok. 
Mesela ben telefonda oyun oynamayan biriyim. Yapcak bişey yoksa küçük oyunlar oynarım. Canım oyun oynamak istediği açarım pc mi kocaman ekranda farem klavyem le adam gibi oynarım.
Farklılığı sevdiğimden tasarım yönündende 920 alırdım. Ha bu demek değildir ki s3 kötüdür; hayır kesinlikle s3 de çok iyidir ama bana hitap etmediği için almam
Bu arada bi sonraki lumialardan alıcam tabi beğenirsem

Mesela ben telefonda oyun oynamayan biriyim. Yapcak bişey yoksa küçük oyunlar oynarım. Canım oyun oynamak istediği açarım pc mi kocaman ekranda farem klavyem le adam gibi oynarım.
Farklılığı sevdiğimden tasarım yönündende 920 alırdım. Ha bu demek değildir ki s3 kötüdür; hayır kesinlikle s3 de çok iyidir ama bana hitap etmediği için almam
Bu arada bi sonraki lumialardan alıcam tabi beğenirsem



Ama 920'nin gündüz çekimlerinde yazılımsal sıkıntı var. Gece çekimleri muazzam.
