Galaxy S3 mü iPhone 4s mi ?

    Konu Sahibi
Galaxy S3 mü iPhone 4s mi ?
Biliyorum arkadaslar ayni konudan var fakat yine de cozume ulastiramadim

Ben telefonu genellikle mesajlasmak , nette gezmek ve muzik dinlemek icin kullanirim. Aslinda fotograf da cok cekerim.
İnternet ve muzik yonunden s3 alayim diyorum fakat pratikligi ve stabilligi icin 4s almaliyim diyorum. Ozellikle ios 6 ile iphone tam istedigimozelliklere kavusuyor. İnternet ve muzik deneyimi olarak s3 u cok arar miyim? Yardim ederseniz cok mutlu olrum seciminizi nedeniyle belirtmeniz konunun tartismaya suruklenmeden sonuca ulasmasi icin iyi olacaktir.
 
kesinlikle internet ve müzik için SIII'ü aramazsın, zaten aradaki farkı abartmaya gerek de yok.
 

doctorrr

Üye
4s iyidir 4s alın efenim ios 6 falan da gelecekmiş hem android ios kadar stabil bir işletim sistemi değil
 
    Konu Sahibi
Nedeniyle demistim arkadaslar gercekten cok onemli rica ederim neden belirtin
 
Su anda s3 kullaniyorum fotograf. Ekran kalitesi(super amoled) resim tek dokunusla 20 resim cekip en iyisini sana sunuyor. Internette gezeceksen karsilastirmalarda iphone u ikiye katliyor.flash destegi videolari izle vs vs vs .... ha birde muzik yuklemelerde itunesle ugrasma derim yani samsung galaxy s3 derim her yonuyle
 

cyber

Üye
stabilite 3 yıl kesintisiz destek kolalık hız, kamera hepsi 4s te eğlenceli ayrıca
 
    Konu Sahibi
 


artık şu iTunes muhabetine falan girmeyin lütfen. İsteyen JB yapar halleder işini. Telefon kötüle demiyor orda, sebep istiyor
 

klongs

Üye
s3 derim androidde widgetler bayagi pratiklik sagliyor
 

furcin

Üye
s3 derim başka bişey demem
 
Iphone u kotuleyecek olsam sabaha kadar yazsam bitiremem neden bilmiyorum ama antipatim war samsung s1 s2 s3 kullandim birakmayada niyetim yok :banghead:
 

TeAmo42

Üye
Oyunlarda iphone kat kat üstündür.Ama bir tarafdada ufacık ekranı var S3'e göre.Bana kalırsa ben orda S3'ü seçerdim.
İphone seçmek için sebeplerin:
-Stabil ve bol uygulamalı işletim sistemi
-Daha iyi oyun keyfi
-Bundan emin değilim ama 4S in kamerası biraz daha iyi sanırım ama öyle abartılacak bir fark yok.
-iphone tasarımda daha güzel ve beğeniliyor.
S3'ü seçmek için sebepler:
-İnternette safariden daha iyi browseri.
-Daha büyük ekran ama bu senin için dezavantaj olabilir.
-İşlemcisi 4 çekirdek fakat android sistem sömürdüğü için birşey diyemem.
-Müzik olarak gs3 daha iyi bildiğim kadarıyla.
-Süper amoled ekran daha çok beğeniliyor.
-Sensör konusunda en iyi telefon,Mesela bir mesaj geldi ve o mesajı okurken telefonu kulağına götür o kişiyi arıyor.
-Yeni multitasking var.
Yani ben olsam gs3 seçerdim ama kişisel olarak bana s3 daha uygun sana göre ne olur bilemem.Benim bildiklerim bu kadar.
 
Soru kişiden kişiye değişiklik gösterebilir ama senin için SIII daha uygun olur bence.Oyun için değil de diğer konular için bence SIII daha başarılı.Senin'de önceliğin diğerleri olunca.İnternet zevkini Iphone'un küçük ekranında pek yaşayamazsın.Tabi her iki telefonda seni memnun edecektir o ayrı bir konu.