Şamar Oğlanı
Üye
-
Konu Sahibi
-
4s iyidir 4s alın efenim ios 6 falan da gelecekmiş hem
android ios kadar stabil bir işletim sistemi değil
Su anda s3 kullaniyorum fotograf. Ekran kalitesi(super amoled) resim tek dokunusla 20 resim cekip en iyisini sana sunuyor. Internette gezeceksen karsilastirmalarda iphone u ikiye katliyor.flash destegi videolari izle vs vs vs .... ha birde muzik yuklemelerde itunesle ugrasma derim yani samsung galaxy s3 derim her yonuyle[/Q
UOTE]
İtools var itunes a gerek yokiPhone 4s ş3 ten kaliteli cekim yapiyo bu bir gercek , ikiye katladigni gormedim fakat daha hizli biliyorum
- - - Eklendi - - -
Bir de benim icin pratiklik herseyden once gelir yani o nedenle iPhone a daha sicak bakiyorum
- - - Eklendi - - -
Guncell
Su anda s3 kullaniyorum fotograf. Ekran kalitesi(super amoled) resim tek dokunusla 20 resim cekip en iyisini sana sunuyor. Internette gezeceksen karsilastirmalarda iphone u ikiye katliyor.flash destegi videolari izle vs vs vs .... ha birde muzik yuklemelerde itunesle ugrasma derim yani samsung galaxy s3 derim her yonuyle
Iphone u kotuleyecek olsam sabaha kadar yazsam bitiremem neden bilmiyorum ama antipatim warsamsung s1 s2 s3 kullandim birakmayada niyetim yok :banghead:
Iphone u kotuleyecek olsam sabaha kadar yazsam bitiremem neden bilmiyorum ama antipatim warsamsung s1 s2 s3 kullandim birakmayada niyetim yok :banghead:
s3 derim androidde widgetler bayagi pratiklik sagliyor
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?