Niizuma.Eiji
Üye
Galaxy S+ mı Nokia 701 mi Galaxy S mi?
Bir arkadaşım telefon alacak fakat bu 3 telefon arasında kaldı.Sizde hangisi daha iyi ? Galaxy S ile Galaxy S+ arasındaki farklar nelerdir ? Şimdiden teşekkürler.
NOT:Arkadaşım için oyun pek önemli değil.1-2 güzel oyun yeterli olucaktır.Hız, görsellik istiyor.Bu arada aldığı telefonu 2 yıl boyunca kullanacağından uzun ömürlü olmasını istiyor.
Diğer telefon önerileriniz nelerdir?Bu fiyata alınabilecek daha iyi telefonlar var mı?
NOT:Arkadaşım için oyun pek önemli değil.1-2 güzel oyun yeterli olucaktır.Hız, görsellik istiyor.Bu arada aldığı telefonu 2 yıl boyunca kullanacağından uzun ömürlü olmasını istiyor.
Diğer telefon önerileriniz nelerdir?Bu fiyata alınabilecek daha iyi telefonlar var mı?

artık bir 701 türevi telefon ittifakı kurarız okulda.Sınıfta 3 701 3 C7'li kişi olucak 
