Galaxy S+ mı Nokia 701 mi Galaxy S mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy S+ mı Nokia 701 mi Galaxy S mi?
Bir arkadaşım telefon alacak fakat bu 3 telefon arasında kaldı.Sizde hangisi daha iyi ? Galaxy S ile Galaxy S+ arasındaki farklar nelerdir ? Şimdiden teşekkürler.

NOT:Arkadaşım için oyun pek önemli değil.1-2 güzel oyun yeterli olucaktır.Hız, görsellik istiyor.Bu arada aldığı telefonu 2 yıl boyunca kullanacağından uzun ömürlü olmasını istiyor.

Diğer telefon önerileriniz nelerdir?Bu fiyata alınabilecek daha iyi telefonlar var mı?
 


Febris

Febris

Üye
701 iyidir ama galxy serısınde 10 numaradır önü açık yanı
 
Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye
    Konu Sahibi
701 iyidir ama galxy serısınde 10 numaradır önü açık yanı

Sence hangisi daha iyi ekran parlaklığı, dokunmatik hassasiyeti dayanıklılık v.s olarak ?

Bu arada Galaxy S ile Galaxy S+ arasındaki farklar ne?
 
"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
Oyun istemiyorsa 701 alsın.Hız konusunda 701 daha düşük olacaktır.Ben olsam Galaxy S Plus alırdım.Seni çok daha iyi yaşatacak bir telefondur.Ama beklentileri doğrultusunda 701 alması daha mantıklı olacaktır.

Galaxy S ve S + arasındaki farklar:

Galaxy S 16 GB
Galaxy S+8 GB

Galaxy S 7.2 Mbps
Galaxy S + 14.4 Mbps

Galaxy S Flash Lite
Galaxy S + Abode Flash

Galaxy S Arm 1000 Mhz işlemci
Galaxy S + Qualcomm 1400 Mhz işlemci
 
Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy S Arm 1000 Mhz işlemci
Galaxy S + Qualcomm 1400 Mhz işlemci


Diğerleri tamam ama bazıları burda fark hissedilmiyor v.s demişlerdi.1.4 sadece göz boyamak için v.s doğrumudur?
 
61semih

61semih

Üye
galaxy s+
 
"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
Galaxy S Arm 1000 Mhz işlemci
Galaxy S + Qualcomm 1400 Mhz işlemci


Diğerleri tamam ama bazıları burda fark hissedilmiyor v.s demişlerdi.1.4 sadece göz boyamak için v.s doğrumudur?

Zaten işlemci hızı farkedilecek bir mesele değil.1.2 Ghz çift çekirdekli işlemci ile 1 Ghz tek çekirdekli işlemci arasında da menü geçişleri uygulama açılışları arasında en fazla 1 sn fark olacaktır.Ayrıca Galaxy S+ Android 2.3 Galaxy S Android 2.1.

Galaxy S + 2011 çıkışlı
Galaxy S 2010
 
Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye
    Konu Sahibi
Tamam ozaman GalaxyS'i eleyelim.Galaxy S+ mı Nokia 701 mi ? Bu arada tekrar hatırlatıyorum ekran parlaklığı ve renlerin canlılığı çok önemli.Genelde dışarıda olduğundan ekranı parlak ve renkli olmalı.Çok fazla oyuna gerek yok zaten oynadığı 1 yarış oyunu 1 Guitar Hero tarzı bir oyun 1'de Dungeon Hunter türevi 1-2 oyun.Yani nokia'dakiler yeterli olucak.Ekran parlaklığı, hız ve görsellik önemli.Kamerada biraz lazım Galaxy S+ın kamerası kaç MP ?
 

Lenneth

Üye
Tamam ozaman GalaxyS'i eleyelim.Galaxy S+ mı Nokia 701 mi ? Bu arada tekrar hatırlatıyorum ekran parlaklığı ve renlerin canlılığı çok önemli.Genelde dışarıda olduğundan ekranı parlak ve renkli olmalı.Çok fazla oyuna gerek yok zaten oynadığı 1 yarış oyunu 1 Guitar Hero tarzı bir oyun 1'de Dungeon Hunter türevi 1-2 oyun.Yani nokia'dakiler yeterli olucak.Ekran parlaklığı, hız ve görsellik önemli.Kamerada biraz lazım Galaxy S+ın kamerası kaç MP ?

701 in ekrani gunes altinda daha iyi sonuc veriyor.
 
Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye
    Konu Sahibi
701 in ekrani gunes altinda daha iyi sonuc veriyor.

Telefon şıklığı olarakta 701 bir adım önde.Geriye hız ve renklerin canlılığı kalıyor.Bunlar hakkında bir bilgin var mı?
 
"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
Tamam ozaman GalaxyS'i eleyelim.Galaxy S+ mı Nokia 701 mi ? Bu arada tekrar hatırlatıyorum ekran parlaklığı ve renlerin canlılığı çok önemli.Genelde dışarıda olduğundan ekranı parlak ve renkli olmalı.Çok fazla oyuna gerek yok zaten oynadığı 1 yarış oyunu 1 Guitar Hero tarzı bir oyun 1'de Dungeon Hunter türevi 1-2 oyun.Yani nokia'dakiler yeterli olucak.Ekran parlaklığı, hız ve görsellik önemli.Kamerada biraz lazım Galaxy S+ın kamerası kaç MP ?

Aradığın özelliklere göre 701 dostum:oke:
 
anılbaran

anılbaran

Üye
701
 
Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye
    Konu Sahibi
Tamam o zaman o da 701 alıcak :D artık bir 701 türevi telefon ittifakı kurarız okulda.Sınıfta 3 701 3 C7'li kişi olucak :D
 
Del Rey

Del Rey

Üye
Benim tercihim Nokia 701.

+ Dünyanın en parlak ekranlı akıllı telefonu.
+ NFC
+ Çoğu akıllı telefondan üstün güçlü bir GPU
+ Symbian Belle (yakında Symbian Carla)
+ FM Transmitter
+ Aramalarda aktif gürültü önleyici özelliği ile çok berrak ses
+ 8 MP kamera
+ Gerekli olan en iyi uygulama ve oyunlar mevcut, aynı zamanda NFC oyunları da mevcut

Bana göre kompakt bir akıllı telefon arıyor arkadaşın, bu telefon ona en uygun tercih olacaktır.
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
701 almalı diyecektim ki karar vermişsiniz. Hayırlı olsun :D
 
Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye
    Konu Sahibi
Yorumlar için teşekkürler.Arkadaşımın istekleri doğrultusunda 701'e karar verdik.
 

Lenneth

Üye
Telefon şıklığı olarakta 701 bir adım önde.Geriye hız ve renklerin canlılığı kalıyor.Bunlar hakkında bir bilgin var mı?

Hiz konusunda Galaxy S ve Galaxy S Plus onde 701 den.

Renklerin canliligi olarak Super Amoled ekranlar renkler konusunda gercekci ve bakis acisinda ekrana yandan bakildiginda goruntu kaybi yok. Ama ekran parlakligi konusunda biraz zayif.

Nokia ips lcd ekranlarda renklerde gercekcilik biraz zayif, ozellikle siyah tonlara bakarsaniz ne demek istedigimi anlarsiniz. Gunes altinda sikinti yok, gayet parlak bir ekran. Goruntu Super Amoled e gore bariz daha keskin.

Size Nokia 701 daha cok uyuyor bencede hayirli olsun.
 
futbol123

futbol123

Üye
galaxy s derim
 
Narutodth

Narutodth

Üye
Galaxy s + 'ın sar değeri yüksek diye biliyorum. sonra ağzınız yüzünüz yamulmasın :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt