Telefon Tavsiyesi Galaxy S III vs Nokia Lumia 920

Sponsorlu Bağlantılar

crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
Galaxy S III çok güçlü bir işlemci var 4 çekirdek var bence gereksiz 2 çekirdek yeter ve bu yüzden batarya ömrü az.Zaten Nokia Telefonu üretirken 4 çekirdek mi 2 çekirdek mi üretsek diye düşünüyorlardı ve Elops'tan açıklama geldi "4 çekirdek gereksiz ve bataryayı çabuk bitiriyor" Katılıyorum.

4 çekirdek wp8 için tabi (şu anlık) gereksiz ama androidte yetersiz kaldığı durumlar bile oluyor.
 


Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Ama android de 4 çekirdek sürekli çalışır halde ve bu yüzden çok şarj yiyor Kendi kafasına göre çalışıyor .
 

MaxipmaN

Üye
s3 4 çekirdek kolay bi rakip değil
 
StaLKeR-190E

StaLKeR-190E

Üye
Ben Bi Telefona 2000 Tl vermeyi Akıl erdiremiyorum . yoksa ha s3 lumia 900 ikiside Çok iyi
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
Bence şu durumda s3 daha iyi :) Ama ilerleyen günlerde testler ve karşılaştırmalar neyi gösterir bilmem :)
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
Öncelikle bu iki telefon hakkında düşüncelerimi paylaşınca forumdaki birçok kişiden kötü eleştiri alacağım biliyorum ama umrumda değil. Arkadaşım ben senelerdir iOS ve Android kullanıyorum, şu anda da HTC One X kullanıyorum ama emin ol ki Lumia 920'yi gördükten sonra One X'i elden çıkaracağım. Alıntı yaptığın mesajlarda Galaxy S3 tasarım olarak daha iyi diyen biri olmuş. Tabi bu öznel bir yargı fakat Lumia tasarım olarak ezmiş geçmiş, göz var nizam var. Ayrıca bilgilerime dayanarak söylüyorum, uzun uzun açıklama yapmaya da gerek duymuyorum, Lumia 920 Samsung Galaxy S3'ten daha iyi bir performansa sahip olacak. Eminim bundan. Tabi ki Android kadar uygulaması olmasa da Windows önümüzdeki zamanda çok tercih edilecek diye düşünüyorum, Android'den Windows'a geçiş de çok yaşanır sanıyorum. Mesela ben geçeceğim. Uzun lafın kısası Lumia 920 der susarım. İyi forumlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: halil2727
halil2727

halil2727

Üye
ios symbian adroid kullandım fakat android hiçbir zaman bana tatmin edici bir işletim sistemi olarak gelmedi.ios hakkında bunları demeyecem çünki ios ta oyun oynarkan o yağ gibi akıcılıgı hissedeceksiniz.ama bu aralar nokia 920 ile ilgimi çekti ve ben gerçekten 4 çekirdeğe karşıyım.bir işletim sistemi gerçekten stabil ise günümüz itibari ile çift çekirdekle tüm işlemlerin altından kalkacagını düşünüyorum.iphone 4 ün hemen hemen çift çekirdekli galaxy s2 ile aynı perfonsı verdiğini kimse inkar edemez.bence donanım önemlidir fakat en az donanımla en yüksek performansı veren yazılım daha önemlidir.zaten android donanım canavarı olan bi işletim sistemi.Buradan kimse benim android düşmanı oldugumu düşünmesin çünki şu an ne android ne ios nede wp li bir cihaz kullanıyorum.meego lu n9 kullanıyorum fakat dediklerimi deneyimlerime dayanarak söylüyorum.eğer şu an bi telefon alacak olursamda tercihim Lumia 920 den yana olur kamera,tasarım,stabilite beni cezbediyor.Farklı işletim sistemi kullanan herkesede saygı duyarım ve farklı marka kullananlara...
 
enterneoll

enterneoll

Üye
nokia alıcaksanız oyun ve uygulama en az 2-3 yıl bulamazsınız adam gibi :( bu arada s3 kullandınızdamı biliyorsunuz ?
 

furkey

Üye
ios symbian adroid kullandım fakat android hiçbir zaman bana tatmin edici bir işletim sistemi olarak gelmedi.ios hakkında bunları demeyecem çünki ios ta oyun oynarkan o yağ gibi akıcılıgı hissedeceksiniz.ama bu aralar nokia 920 ile ilgimi çekti ve ben gerçekten 4 çekirdeğe karşıyım.bir işletim sistemi gerçekten stabil ise günümüz itibari ile çift çekirdekle tüm işlemlerin altından kalkacagını düşünüyorum.iphone 4 ün hemen hemen çift çekirdekli galaxy s2 ile aynı perfonsı verdiğini kimse inkar edemez.bence donanım önemlidir fakat en az donanımla en yüksek performansı veren yazılım daha önemlidir.zaten android donanım canavarı olan bi işletim sistemi.Buradan kimse benim android düşmanı oldugumu düşünmesin çünki şu an ne android ne ios nede wp li bir cihaz kullanıyorum.meego lu n9 kullanıyorum fakat dediklerimi deneyimlerime dayanarak söylüyorum.eğer şu an bi telefon alacak olursamda tercihim Lumia 920 den yana olur kamera,tasarım,stabilite beni cezbediyor.Farklı işletim sistemi kullanan herkesede saygı duyarım ve farklı marka kullananlara...

4 çekirdeğin önemini şu anda anlayamıyorsun hocam ama jelly bean gelince daha iyi anlayacaksın ;) Ha bu arada 4gs ile s2 nin performansı aynı mı? Naptın hocam Allah aşkına... Bi tek arayüz akıcılığı aynı. O da iOs daki arayüzün dandikliğinden...
 
Pikkaccu

Pikkaccu

Üye
Bence şu an s3 le kapışabilecek bi telefon yok. Ama s3 de gerek büyüklüğüyle gerekse 4 çekirdeğiyle dünya standartlarının çok üstünde. Bu yüzden de htc one x ve lumia 920 daha mantıklı tercihler olacaktır. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Esendağlı
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye
Bence şu an s3 le kapışabilecek bi telefon yok. Ama s3 de gerek büyüklüğüyle gerekse 4 çekirdeğiyle dünya standartlarının çok üstünde. Bu yüzden de htc one x ve lumia 920 daha mantıklı tercihler olacaktır. :)
İyide htc öne x donanım olarak s3 ten iyi:-$

Seni Mastela nickli kardeşime havale ediyorum:ehe

Not:gs3 kullanıcısıyım ;)
 

abdulsamettopra

Üye
lumia 920.konu kapansin :)
 

furkey

Üye
İyide htc öne x donanım olarak s3 ten iyi:-$

Seni Mastela nickli kardeşime havale ediyorum:ehe

Not:gs3 kullanıcısıyım ;)


Orada da biraz apple in yaptığı gibi optimizasyon devreye giriyor :cool:
 
pirenuri

pirenuri

Üye
bu arada lumia920 de bluetooth 4 olcak tercihimse lumia 920 ezer geçer
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Bu arada Nokia , Harman ile anlaşarak kablosuz kulaklık yaptı bu kulaklık çok iyi verecek ve hiçbir şekilde cızırtı yapmayacakmış .Bu teknoloji Lumia 920 olacakmış bilginize .
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
S3 yazılımsal 920 tasarımsal olarak üstün benim gözümde..

- - - Eklendi - - -

Zaten Nokia tasarımda geçilemez.. Birde yazılım yazmada kullanabilseydi aynı beceriyi tahtını kimse kapamazdı.. Ama tasarımla yürümüyor artık bu işler..
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Aslında bazı şeylerin farkında ama yine de yapamıyor Belki farklı bir stratejileri vardır .
 
Placebo-

Placebo-

Üye
Birileri Lumia 920'nin başarısız olduğunu düşünüyorsa buyursun gelsin.
4 çekirdek 2 çekirdekten iyi midir? Hayır!
Bu tamamen sistemle alakalıdır. Android için 4 çekirdek normal, anca stabil çalışıyor 4 çekirdekte. Ama Lumia 920 2 çekirdek fazla bile belki.. Bakınız ; wp stabil bir sistem gerçekten. Lumia 900 (920 değil ; tek çekirdekli ve eski işlemci mimarisine sahip olan) Galaxy SIII'ten daha stabil. Video koyarım birazdan. Uygulamaları daha hızlı açıyor.. İnternet performansı ise eşit düzeyde. Ki lumia 920 daha iyidir tahminimce. Lumia 920 S4 işlemci kullanıyor Cortex A9 ile A15 ile aynı mimaride fakat "daha fazla verimli" Krait olmasından dolayı. 28 nm olmasıda normal bir işlemciye göre %30 daha az enerji tüketimi anlamına geliyor. Ki nokia zaten kendi segmentinde (üst segment) lumia 920'yi en uzun batarya süreli telefon olarak tanıtıyor. Adreno 225 gayet yeterli ona laf yok.

Bu da Nokia donanım olarak geride kaldı diyenelere benden kısa bir açıklama.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
:tebessüm:

- - - Eklendi - - -

Katılıyorum.


- - - Eklendi - - -

Hız , Stabilite , Kamera , Web Browser , Müzik

Multimedia açısından mükemmel bir telefon ancak market biraz yeni zamanla gelişecektir.
 


Üst Alt