galaxy s 5660 2.3.3 ekran sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cool_eagle

Üye
    Konu Sahibi
galaxy s 5660 2.3.3 ekran sorunu
dün uzun uğraşlar sonucu 2.3.3 u yükledim. Ekran bekleme moduna geçince açmak için tuşa basınca 1 sn sonra geliyor ekran. Sizdede böyle mi
 


GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
evt zaten bi arkadaş yazmıştı beta versiyonunu yükleyip geç geliyo ama olsun o kadar

----------Eklendi @ 22:10:56 ---------- Yazıldı @ 22:10:23 ----------

rootla ilgilikonu açtım bak istersen
 

cool_eagle

Üye
    Konu Sahibi
bu yüklediğimiz beta versiyonu mu anlamadım :s
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
hayır biz orjinali indirdik o arkadaş betayı önce o yükledi
 

cool_eagle

Üye
    Konu Sahibi
bende kiesten yükledim. Sizde de var mı o sorun
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
evt aynısı bende kiesten yükledim bana siz demene gerek yok hatta ben senden daha küçüğüm
 

cool_eagle

Üye
    Konu Sahibi
tamam. Ben bu sorunu hiç sevmedim ama ya :s neden geç geliyor ki ekran. 2.2.1 de gayet iyiydi
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
evt 2.2.1 in artıları var ama 2.3.3 te her uygulama çalışıyo
 
AlpEr_1907

AlpEr_1907

Üye
ya kardeş tek o sorun olsa iyi çok yukenince direk res atıyo telefon ben sahsen begenmedim bu guncellemeyi ama performans artışı hoşuma gitti
 
umutku84

umutku84

Üye
bende de var o sorun çözümü yok galiba.
 

cool_eagle

Üye
    Konu Sahibi
avrupada 2.3.4 güncellemesi verilmeye başlanmış. Bizede gelir ins yakında
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
lan yine hollanda sürümüne dönmek istemiom
 
xinsurer

xinsurer

Üye
Bana bu kadar hareket yeter.. biraz telefonumun keyfini çıkarayım.. gelince yükleriz :)
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
berk 2.3.4 hollanda sürümü çıkmış hollanda da kontrol ettim
 
xinsurer

xinsurer

Üye
Yok sağol ben almıyım :)
1 aya kadar buraya da uğrar nasıl olsa ;)
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
ama yüklemiyecem türk sürümünü yüklerim
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Güncellemedeki hatalardan dolayı mı yeni bir güncelleme hemen yayınlanmaya başladı? 2.3.4 güncellemesinin çok iyi olduğunu duydum. Umarım yakın zamanda gelirde şu radyo vs gibi sorunlar çabucak ortadan kalkar.
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
inşallah ben bi en iisi 2.3.4 ü indirip deniyim
 
xinsurer

xinsurer

Üye
senin zamanın bol, bi dene bakalım :)
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
oldu harika ram çoğu zaman kasıyodu kasma falan yok ekran froyodaki gibi erken geliyo ram düşük seviyede harici hafıza artmış ve sinsal seviyesini gösteren simge yeşil olmuş radyoda gayet ii çalışıyo türkiye versiyonu gelsin türkiyede o sürümü yüklettiririm kurban bayramında türkiyeye geliom
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt