-unnamed-
Üye
-
Konu Sahibi
-
Öncelikle herkese merhabalar...
8 aydır galaxy s kullanıcısıyım...
bu zamana kadar güncellemelerimi hep kies üzerinden yaptım....
son gingerbread yüklemesinide kies ten yaptım, güncellediğim güne diyesim geliyor...
son güncellediğimde telefonda çıkan hatalar;
2 günde bir şarj ettiğim telefonumu günde 4-5 belkide 6. kere şarja takmak zorunda kalıyorum(sıfır orjinal batarya ilede denendi)
telefon kesinlikle internete girmiyor, girsede sizi deli ediyor...
donma ve sürekli kapanma yapıyor....
telefondan soğudum...
2.3 yükleyipte bunun gibi problemle karşılaşan birileri varmıdır aramızda?
bana çözüm yolu sunabilirmisiniz?
şimdiden herkese çok teşekkür ederim....
arkadaşlar bırakın şu kies i devam ederseniz çok sorun yaşarsınız yapmanız gerekenler odin diye bi pro var pc için bununla versiyon yükleyebilirsiniz araştırın odin ile versiyon yüklemeyi bide root yapın ben 2 aydır 2.3 kullanıyorum bi sorunum yok özellikle custom romlar yükleyin root yaptıktan sonra tavsiyem gingercriscelo rom hiç bi sorun yaşamıcaksınız hatta telinizi yeni almış kadar seveceksiniz ama araştırın bilgi edinin tele zarar vermeyin sonra
arkadaşlar bırakın şu kies i devam ederseniz çok sorun yaşarsınız yapmanız gerekenler odin diye bi pro var pc için bununla versiyon yükleyebilirsiniz araştırın odin ile versiyon yüklemeyi bide root yapın ben 2 aydır 2.3 kullanıyorum bi sorunum yok özellikle custom romlar yükleyin root yaptıktan sonra tavsiyem gingercriscelo rom hiç bi sorun yaşamıcaksınız hatta telinizi yeni almış kadar seveceksiniz ama araştırın bilgi edinin tele zarar vermeyin sonra
Ben odin ile yükledim ama sorun yaşıyorum. Samfirmware sitesindeki romlar stabil değil, sorunlu. Son çare telefonu servise gönderdim, bugün orijinal 2.2.1 froyo yüklenecek, orijinal rom'da hiçbir sorun yaşamamıştım. Son derece stabil çalışıyordu.
servis garanti kapsamında mı yaptı yüklemeyi kardeş
bu arada Samfirmware deki romlar kies ile aynı ben odinle yaptım 2.3.3 ü kies deki resmi sürüm ile aynı imzayı taşıyor ayrıca her güncelleme yaptıgınızda yedeklerinizi alıp tam bir sistem temizligi yapın derim belki eski rom dosyaları kalmışdır
arkadaşlar gingerbread2.3 ile galaxy kendini aştı ben böyle bi şey grmedim telefon bataryası %25 daha uzun gidiyor. Takılma 0 herşey mükemmel
pda - jv9hocam sizde şarj sorunu olmadımı tam olarak hangi sürüm ve root attınız mı
Belki galaxy gio için samfirmware uygun olmayabilir ama galaxy s ve s8500 wave için bulunan romlar gayet stabil ve güzelHayır, bu keyfi bir uygulama olduğu için 30 TL aldılar işlem için. Arıza değil sonuçta. Açıkçası ben de seve seve verdim parayı çünkü 2 gündür helak oldum samfirmware'de. Bu arada Samfirmware'deki romlar kies ile aynı değil, hepsini denedim, hepsi sorunlu çıktı. Kiminde default dil olarak Rusça tanımlı idi, kimi mutli language idi ama onları yükleyince de internet ağ bağlantısı kayboluyordu. Romlar stabil çalışmıyordu (ram fazla tüketme, pili fazla tüketme vs, bazı programları çalıştırmama, donma, kilitlenme vs). Bu arada samfirmware'den en eski sürümü yükleyip kiesten upgrade etmeye kalktığınızda kies o sürümü tanımadığı için bu sürüm güncelleştirilemez hatası veriyordu. Çünkü oradaki romlar ülkemiz için üretilmiş orijinal romlar değil. Velhasıl çok uğraştım ama olmadı, ben de verdim servise hallettiler. Her işin bir uzmanı var, fazla kasmaya gerek yok. Daha da sürüm mürüm yükseltmem
Belki galaxy gio için samfirmware uygun olmayabilir ama galaxy s ve s8500 wave için bulunan romlar gayet stabil ve güzel
samsung kullanıcılarının hepsi aynı dertten muzdarip. güncelleme öncesinde de çabuk biten şarj güncellemeden sonra daha da çabuk bitiyor. çok büyük bi saçmalık ve büyük bi sorun bence. her zaman söylüyorum samsung eski sağlamlığını kaybetti. her konuda kaybetti. umarım bi çözüm bulunur da kullanıcılar madur olmaktan kurtulur.
arkadaşlar gingerbread2.3 ile galaxy kendini aştı ben böyle bi şey grmedim telefon bataryası %25 daha uzun gidiyor. Takılma 0 herşey mükemmel
bende dün bilgisayara bağladım ama bü sürüm yükseltilemez diye yazdı galaxy s 2.2 froyo kullanıyorum neden böyle bişey yazmış olabilir millet yükseltiyor cihaz bu arada turkcell den alınma cihaz sebep ne olabilir??
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?