Galaxy Gio yazılım güncellemesi Kies'te..

Sponsorlu Bağlantılar

xinsurer

xinsurer

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy Gio yazılım güncellemesi Kies'te..
Arkadaşlar Kies'te Samsung Gio güncellemesi bir süredir mevcut ancak sadece yazılım güncellemesidir android güncellemesi değil. Cihazınızın yazılımını güncelleyebilirsiniz, hiçbir şey silinmiyor. Yaklaşık 25-45 dk arası sürüyor (internet hızınıza bağlı). Cihazı güncellemeden önce Kies'i güncellemeniz gerekiyor ve işlem sırasında hata almamak için mutlaka cihazı "uçuş modu" na alın. Güncelleme öncesi size yedek almanızı öneriyor, öneriyi kabul edip ayarlarınızı yedekleyin ardından güncelleme işlemine devam edin. Bu işlem cihazın performansını epey arttırıyor, en az %20 hızlandığını söyleyebilirim. Kolay gelsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: umutku84 ve 61semih


xinsurer

xinsurer

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar güncelleme sırasında ben herhangi bir hata almadım. toplam 25 dakikada işlem bitti, ancak nadiren de olsa hata alanlar varmış. Güncelleme sırasında tavsiyelere harfiyen uyulması gerekir, bir de Kies'in güncel olması gerekir. Muhtemel hatalardan herkes kendisi sorumludur.
 
61semih

61semih

Üye
öncelikle bilgi için teşekkürler.Bu guncellemede getırılen yenılığin içeriği nedir tam olarak.
birde gio nasıl bir telefon kullanıcı olarak yorumun nedır - si + sı neler
 
xinsurer

xinsurer

Üye
    Konu Sahibi
Yazılım güncellemesi telefonun daha iyi performansla çalışmasını sağlıyor sadece. Hızlanmasının yanında daha az pil tüketimi de gözlemledim.
Gio bugüne dek kullandığım cihazlar içinde en iyisi, bundan önce E71 kullanıyordum. Android ise bence günümüzde tercih edilebilecek en iyi OS. Binlerde uygulama ve oyuna ulaşma olanağı mevcut. Facebook dahil web sitelerinde video desteği var. Yazılabilecek o kadar çok şey var ki, forumda gio incelemesi mevcut, okumanı öneririm. Fiyat / performans olarak değerlendirildiğinde bu cihaz bedavaya satılıyor diyebilirim.
 

hhhgggffff

Üye
kesinlikle mükemmel bir telefon hem fiyatı hemde android kullayır olması birde biliyorsun market açık ama fotogaf ve video senin için önemliyse ve birazdaha paran varsa ace al derim aralarında yaklaşık 200 tl lik bir fark var ve artı olarak sadece kamerası biraz daha iyi ve flası var ama önemli değilse hiç gerek yok mükemme bir telefon
 
xinsurer

xinsurer

Üye
    Konu Sahibi
foto kalitesi açık havada gündüz çok iyi. zaten led flaş olsaydı da karanlıkta çok ta iyi kalite yakalanamazdı. Telefonların flaşları fot makinelerinki gibi güçlü değil, sadece idare eder. Videoda da lgcamera programı ile 640x480 ve 30 fps video çekilebiliyor. Programın pro versiyonu ücretsiz olarak applanet'ten yüklenebilir. Bunun dışında Gio'nun Ace'den hiçbir farkı yok.
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
arada bir fark varmı?
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
bide şu var hata ayıklamayı etkinleştirirsek arada bi bağlantı kopuyor ama etkinleştirmezsek kies e bağlanmıyo yardımcı olursanız sevinirim
 
xinsurer

xinsurer

Üye
    Konu Sahibi
Ben uçuş modunda herhangi bir hata almadım, indirme ve yükleme dahil 20 dakika gibi bir sürede herşey bitmişti. Kies'i de güncellemek gerekir.
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
telefonda downloading diye bi yazı çıktı ama bilgisayarda %0 gösteriyor ve 10 dk geçti

----------Eklendi @ 13:25:47 ---------- Yazıldı @ 13:23:32 ----------

10 dk dir telefonda downloading bilgisayarda ise %0 yazıyor

----------Eklendi @ 13:26:31 ---------- Yazıldı @ 13:25:47 ----------

10 dk dir telefonda downloading bilgisayarda ise %0 yazıyor

----------Eklendi @ 13:26:48 ---------- Yazıldı @ 13:26:31 ----------

10 dk dir telefonda downloading bilgisayarda ise %0 yazıyor
 
xinsurer

xinsurer

Üye
    Konu Sahibi
Olmadı mı? Kies'in güncel olduğuna emin misin? Arada bir bağlantı kopuyor yazmışsın, normalde sen fişi çekmedikçe kopmaması lazım.
 
muryan23

muryan23

Üye
% 0'da tıkanınca bağlantıyı kesip tekrar telefonu bağlayacaksın ve kiesi yeniden başlatacaksın.acil durum kurtarma modu var sanırım oradan güncellemeye devam edeceksin.bende de bir kere öyle takıldı bu yolla çözdüm :oke:
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
peki aradaki farklar ne
 
xinsurer

xinsurer

Üye
    Konu Sahibi
performans farkı var ama çok da abartılı değil..
 

samsunggio

Üye
kardeşim lütfen yardım eder msin ben yapamıyorum bu güncelleştirmeyi hep hata ya kafayı yicem :(((((
 
umutku84

umutku84

Üye
% 0'da tıkanınca bağlantıyı kesip tekrar telefonu bağlayacaksın ve kiesi yeniden başlatacaksın.acil durum kurtarma modu var sanırım oradan güncellemeye devam edeceksin.bende de bir kere öyle takıldı bu yolla çözdüm :oke:

:oke:

bende de takılmıştı bağlantıyı kesip tekrar bağlayınca düzeldi :oke:
 
xinsurer

xinsurer

Üye
    Konu Sahibi
yapamıyosan garantideyse servise ver onlar yüklüyo
Evet, en mantıklısı.. kies son sürümse, telefon uçuş modundaysa ve yükleme sırasında herhangi bir müdahalen yoksa hata alınmaması lazım, alınıyorsa en mantıklı çözüm serviste güncelletmek..
 


Üst Alt