galaxy gio mu c6-01 mi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kerim.

Kerim.

Üye
gio pes açar yalnız:bann:
 


lgkg300

lgkg300

Üye
gio nun tek artısı android olması, işletim sistemi senin icin önemli değilse c6 01 i hiç düşünmeden al derim, hem daha sağlam hem de HD kamerası var
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
MasteLaa

MasteLaa

Üye
gio nun tek artısı android olması, işletim sistemi senin icin önemli değilse c6 01 i hiç düşünmeden al derim, hem daha sağlam hem de HD kamerası var
Evet abim ama bence c6-01 yerine 603 daha uygun :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Isabel
lgkg300

lgkg300

Üye
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
lgkg300

lgkg300

Üye
Hamd olsun iyiyim... Aklımda öyle kalmış ÖMER baska biri idi galiba :)
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
MrExpert

MrExpert

Üye
C6-01 al hd oyun oynarsin gio hd oyun açmaz c6-01de azda oksa uygulamada var sikinti çekmessin..
 

age101

Üye
    Konu Sahibi
çok kararsız kaldım galiba 603 alıcam :D:D
 
Symbianize

Symbianize

Üye
Omer benimm :)
 
N1C<-lazımdeğil

N1C<-lazımdeğil

Üye
603 > gio > c6-01
 
Nokiafanboy

Nokiafanboy

Üye
@N1C<lazimdegil , aynen katiliyorum. 701e parasi yetmezse en mantiklisi 603 alsin. arkadaslarimda var. gercektende fiyatinin hakkini fazlasiyla veren telefon.
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Nokiafanboy

rockmanxxxxx

Üye

Romsuz bir şey oynatamaz ve arkadaşında bunlar ile uğraşacağını düşünmüyorum :)

arkadaslar anroid isletim sistemi ile nokia nin isletim sistemi arasinda cok buyuk farklar var bu iki telefonu kiyaslamak cok mantiksiz gio nun su anki guncel 2.3.6 surumu ile hd oyunlari rahatlikla oynayabilirsiniz bu guncel surum zaten telefonda yuklu geliyor. ayni zamanda custom romlari yukleyebilir telefonunuzu hayal ettiginiz gibi rahatlikla duzenleyebilirsiniz ama bunlari nokia nin isletim sistemi ile yapmaniz mumkun degil ayni zamanda android in sagladigi uygulamalari baska isletim sistemlerinde bulmaniz mumkun degil.. eger butcen sinirli ise androide baslamak icin gio gayet uygundur ama biraz daha butce ayirabilirsen gio dan daha ustun ozellikleri olan bir android alabilirsin.. soyleyecegim son sey android elinden asla dusmez ama diger isletim sistemlerinden sıkılman iki ayi bile bulmaz..
 

age101

Üye
    Konu Sahibi
gio nu sürümü 2.3.6 bu yükseltiliyomu peki
 
lgkg300

lgkg300

Üye
gio nu sürümü 2.3.6 bu yükseltiliyomu peki

2.3.5 e yükseltildiğini biliyorum ama tavsiye etmiyorlar çünkü telefonu ağırlaştırıyor. iyisi mi fryo ile devam et. çünkü birçok kişi yükseltmiş ancak fryo ya dönmek istiyor yapamıyorlar...
 

monibrasco12

Üye
sorulması ayıp tabiki gio
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt