romlarla şunlarla bunlarla anca arkadaş pek telefonu kurcalamak isteyecek gibi görünmüyor ...gio pes açar yalnız![]()
Evet abim ama bence c6-01 yerine 603 daha uygungio nun tek artısı android olması, işletim sistemi senin icin önemli değilse c6 01 i hiç düşünmeden al derim, hem daha sağlam hem de HD kamerası var

Evet abim ama bence c6-01 yerine 603 daha uygun![]()
hayır Fatih
eyvallah kardeşim evet 603 de çok güzel bir telefon...
Bu arada nasılsın Ömer kardeş? isim Ömer dı galiba

Yok abim Fatih
eyvallah kardeşim evet 603 de çok güzel bir telefon...
Bu arada nasılsın Ömer kardeş? isim Ömer dı galiba
İyim sağolasın sen ?Evet abim o da sevdiğim bir kardeşimHamd olsun iyiyim... Aklımda öyle kalmış ÖMER baska biri idi galiba![]()

çok kararsız kaldım galiba 603 alıcam![]()
Romsuz bir şey oynatamaz ve arkadaşında bunlar ile uğraşacağını düşünmüyorumYapmayın be abiler.Gioda pes 11,no a,shift,gta,gangstar rahat oynanır

Romsuz bir şey oynatamaz ve arkadaşında bunlar ile uğraşacağını düşünmüyorum![]()
gio nu sürümü 2.3.6 bu yükseltiliyomu peki
