GALAXY ACE BRİCK OLDU YARDIM LÜTFEN

    Konu Sahibi
GALAXY ACE BRİCK OLDU YARDIM LÜTFEN
Telefonum galaxy ace rom yükledikten sonra begenmeyip başka rom yüklemeye çalışırken telefon açılış ekranında kaldı ve recovery mod açılmaz oldu sadece download mod açılıyor biraz araştırarak odinle yapildigini ögrendim fakat odin telefonu görmüyor ama başka bi telefonu baglayınca onu görüyor ne yapmam gerekiyor yardım ederseniz sevinirim
 

THEKANS

Üye
hangi tuslarla revcovery acmaya calisiyorsun
 
    Konu Sahibi
tuşlarda sorun yok home ses açma bide açma kapatma tuşu
 

THEKANS

Üye
kardesim home ve guc tusunu sadece dene
 
Tepkiler: Dede
Recovery modu ses açma + home tuşu + açma kapama tuşu değil mi?
 

THEKANS

Üye
sen bi home ve guc tusu dene ama bisey soracam telin modeli ne
 
Tepkiler: Dede

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
Bu telefonu brick yapmah bile zevkli özledim arkadaşların tavsiyelerini dikkate al çoh doğru fakat önce usb driver yükle benim gibi yarım saat uğraşma tanıtmak için
 
Tepkiler: Dede

KayraBey

Üye
Konu başlığını ace mağdurları diye değiştirelim
 
Tepkiler: Silinen Üye 1145465

KayraBey

Üye
Safkan 5830 candır
 
Tepkiler: Silinen Üye 1145465
    Konu Sahibi
Hepinize teşekkürler beyler odinin en eski sürümünü denedim gördü telefonu hallettim
 

THEKANS

Üye
Hepinize teşekkürler beyler odinin en eski sürümünü denedim gördü telefonu hallettim

hayirli olsun dostum maxi cep ailesi surekli yardim eder bir sorun oldumu konu ac yeter...
ama sana bir oneri custom rom sakin atma
 
Tepkiler: Dede