Galaxy Ace almalımıyım?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ozifb

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy Ace almalımıyım?
samsung Galaxy Ace araştırdım ve güzel telefona benzio 1 kaç hafta sonra almayı düşünüyorum sizce almalımıyımı?yoksa tl öneren warmı
 

Reşwan

Emekli Yönetici
camera tuşu yok, 5 megapixel gibi değil, ekranı parlak canlı, ses kalitesi zayıf, işlemcisi hızlı, internet falan hızlı, android işletim, kasa yapısıda geniş. ne istediğini iyi düşün ona göre al
 
bence piyasada parasına değer bi telefon
 
Bence o özelliklere o kadar para verilmez yaklasık 750 lira, daha iyi bişey alabilirsin..
 

tespit çok iyi. ne için smartphone alacaksın önemli olan bu. müzik dinlemek için mi, fotoğraf çekmek için mi, oyun oynamak için mi, internette gezinmek için mi? yoksa alo desin içinde biraz şundan biraz da bundan olsun mu diyorsun? galaxy ace fiyatı 750 tl civarı. samsungun boyayıp boyayıp satmaya çalıştığı modellerinden bir tanesi bana göre. hemen hemen aynı özelliklere sahip olan huawei x5 550 tl civarında satılıyor. tasarımı felan da oldukça başarılı. he yok bu özellikler beni sarmadı dersen bütçeni biraz daha arttırabileceksen lg optimus black tavsiye ederim.
 
Aga androidli daha cok telefon var, bitek o yokki
 

ozifb

Üye
    Konu Sahibi
ne alırsın peki??
 

Ocean258

Üye
Fıyat lımıtın ne? bıde telefonda hangı ozellıkler cok onemlı senın ıcın ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...