Telefon Tavsiyesi G3 ALINIR MI?

ortak42

Üye
    Konu Sahibi
G3 ALINIR MI?
16 GB g3 alınır mı? faturaya ek alınacak ya g3 yada general mobile 4g..
(gm 4g alınırsa anneme verecem)
 

BRKTNL

Üye
Alınabilir bir cihaz.
 
G3 Çok kasıyordu önceden sonra düzeltildi dendi ama sonrasını görmedim. Ben kasmaları görünce g2 aldım yağ gibi cihaz.
 

csbaz

Üye
Arayüzü aşırı kasıyor.2k ekrandan dolayı aşırı ısınıyor.Daha ne sayalım ?
 

yaytas

Üye
16 gb ise lik g3 düşünüyosan alma ama 32 düşünürsen tereddütsüz al
 

ortak42

Üye
    Konu Sahibi
32 lik fiyat aşıyor ya 16 gb g3 alınacak yada t60 ve gm 4g den biri alınıp direk verilecek normal kullanan anneme
 

yaytas

Üye
annen içinse cihazı fazla zorlamaz snapdragon 410 var sanırım 4g de al gitsin takma kafaya bence t60 alınmaz ama onu söyliyim
 
Tepkiler: ortak42

ortak42

Üye
    Konu Sahibi
annen içinse cihazı fazla zorlamaz snapdragon 410 var sanırım 4g de al gitsin takma kafaya bence t60 alınmaz ama onu söyliyim
Aynen facebook whatsapp kullanır tamam hem sade güncelleme de alacak boşuna g3 alıp masrafa gerek yok
 
T60 daha üstün gm 4g den ama yinede ikiside yeter annenize
 

csbaz

Üye
Gm 4g annenize daha stabil olacaktır.Türk cihazlarına güvenilmez bence.
 

ortak42

Üye
    Konu Sahibi
T60 1000 tl yi geçiyor fatura ek 24 ay gm 4g daha az fark koyuyor bide t60 plastik kasaymis gorilla glass bile yok...gm4 g gorilla glass 4 var..
 
G3 kullanıyorum kasma olayı yok oyun oynamıyorum, film izliyorum internette dolaşıyorum arada face bakıyorum ama ısınma sorunu var ona göre. 16 gb g3 şuanda memnunum bana göre güzel cihaz.
 

0MG90

Üye
GM 4G alın sonuçta Nexus gibi cihaz sayılır sürekli güncelleme alacak
 

ortak42

Üye
    Konu Sahibi
G3 kullanıyorum kasma olayı yok oyun oynamıyorum, film izliyorum internette dolaşıyorum arada face bakıyorum ama ısınma sorunu var ona göre. 16 gb g3 şuanda memnunum bana göre güzel cihaz.
hocam kronik kasa çatlama problemi varmış mevcut mu sizde?
GM 4G alın sonuçta Nexus gibi cihaz sayılır sürekli güncelleme alacak
gm servisine çok kötü diyorlar başından savıyormuş?
 

0MG90

Üye
hocam kronik kasa çatlama problemi varmış mevcut mu sizde?

gm servisine çok kötü diyorlar başından savıyormuş?
Evet Telpa servisi pek iyi sayılmaz, alırken kutunun üstünde garanti servisi yazar Telpa haricinde varsa onu isteyebilirsiniz belki
 

wwwhmz

Üye
başka seçenek yok mu? yoksa gm 4g senin için daha iyi bir cihaz olur. g3 aşırı kasan bir cihaz ve çok fazla ısınyor arkadaşımda var 1 hafta kullanma şansım olmuştu.
 
Güncelleme önemli değilse g2 bakın uygun fiyata bulursunuz.
G2 ye düzgün bir lolipop verilmedi kitkatta uzun süre sorunsuz kullanılabilir.
G3 sorunları olan bir cihaz hele 16 gb daha sıkıntılı. Kasa catlamasi şarj günü çıkarır kullanıma göre ancak 2k çok sıkıntı sarj ve performans açısından.
16 gb ta 2gb ram yetersiz kalıyor bu telefonda 32 gb a göre bariz daha takilmalar kasmalar var.
Sonuçta zorlayıp
32gb g3
32 gb g2 alınabilir.
Bu iki cihazda gm dan daha iyiler.
 
Tepkiler: ortak42