Fotoğraflarınızın önündeki perdeyi kaldırın.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
    Konu Sahibi
Fotoğraflarınızın önündeki perdeyi kaldırın.
Arkadaşlar bunu fp2'den sonra keşfettim. Yapmanız gereken şey çekmiş olduğunuz herhangi bir fotoğrafı galeriden açmak, fotoğraf düzenlemeye girmek ve oradaki çanta işaretine tıklayıp oto seviyeler ve oto konstrast seçeneklerini etkinleştirip fotoğrafı kaydetmektir. Hepsi bu kadar bunu yaptıktan sonra fotoğrafınızın önündeki perde kalkmış gibi birşey olacak aşagıdaki fotoğraflar gibi.


Önceki hali


Sonraki hali


Önceki hali


Sonraki hali
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN, Silinen Üye 219846, -Fight- ve 3 diğerleri


NokiaAltıYüzÜç

NokiaAltıYüzÜç

Üye
biliyordum bunu , bilmeyenler için faydalı bir konu.
 

MaxipmaN

Üye
refseshte kutucuk duzenle a ya basın neden istediğim rengin çıkmadığını şimdi anladım
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
Eline sağlık arkadaşım
 
achambo

achambo

Üye
çok saol keşke kamerada çekerken olsa bu özellik
 

kraliletisim

Üye
teşekkürler
 
StaLKeR-190E

StaLKeR-190E

Üye
tesekkurler .d
 

cihatyılmaz

Üye
o zaman bi ipucu da benden telefonun kamerasında ortada A veya C tuşu bulunur oraya tıklayın özel ayarı bulunur ona tıklayıp düzenle diyin orda renk tonunu parlak,netlik ve kontrastı yüksek yapın pozlama telafisini de 0.5 veya 1 yapın o şekilde kaydedin ve kullanılan mod olarak seçin mükemmel kalitede resimler çekebilirsiniz bu şekilde.daha sonra arkadaşın dediği galeriden düzenleyici ile de düzenleme yapabilirsiniz ama bu şekilde yaparsanız en baştan zaten yüksek kalitede resim çekersiniz
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN

MaxipmaN

Üye
o zaman bi ipucu da benden telefonun kamerasında ortada A veya C tuşu bulunur oraya tıklayın özel ayarı bulunur ona tıklayıp düzenle diyin orda renk tonunu parlak,netlik ve kontrastı yüksek yapın pozlama telafisini de 0.5 veya 1 yapın o şekilde kaydedin ve kullanılan mod olarak seçin mükemmel kalitede resimler çekebilirsiniz bu şekilde.daha sonra arkadaşın dediği galeriden düzenleyici ile de düzenleme yapabilirsiniz ama bu şekilde yaparsanız en baştan zaten yüksek kalitede resim çekersiniz

adamsın çok işe yaradı sadece kontrastın en yüksek olması pek iyi değil 2 basamak alta çekin tamamdır :oke:
 

cihatyılmaz

Üye
adamsın çok işe yaradı sadece kontrastın en yüksek olması pek iyi değil 2 basamak alta çekin tamamdır :oke:

bende öle yapıyorum zaten ama yüksek yaptıktan sonra pozlama telafisini 1 yaparsan sıkıntı olmuyo ordaki keskinliği pozlama parlaklıkla telafi ediyo :)
 
umitgul18

umitgul18

Üye
o zaman bi ipucu da benden telefonun kamerasında ortada A veya C tuşu bulunur oraya tıklayın özel ayarı bulunur ona tıklayıp düzenle diyin orda renk tonunu parlak,netlik ve kontrastı yüksek yapın pozlama telafisini de 0.5 veya 1 yapın o şekilde kaydedin ve kullanılan mod olarak seçin mükemmel kalitede resimler çekebilirsiniz bu şekilde.daha sonra arkadaşın dediği galeriden düzenleyici ile de düzenleme yapabilirsiniz ama bu şekilde yaparsanız en baştan zaten yüksek kalitede resim çekersiniz

teşekkürler maxipman dediği de doğru. Senin dediğini yaparsak fotoyu çekmeden önce ekran kötü duruyor çekince daha iyi oluyor.
 
achambo

achambo

Üye
o zaman bi ipucu da benden telefonun kamerasında ortada A veya C tuşu bulunur oraya tıklayın özel ayarı bulunur ona tıklayıp düzenle diyin orda renk tonunu parlak,netlik ve kontrastı yüksek yapın pozlama telafisini de 0.5 veya 1 yapın o şekilde kaydedin ve kullanılan mod olarak seçin mükemmel kalitede resimler çekebilirsiniz bu şekilde.daha sonra arkadaşın dediği galeriden düzenleyici ile de düzenleme yapabilirsiniz ama bu şekilde yaparsanız en baştan zaten yüksek kalitede resim çekersiniz

çooookk saol süper oldu
 
pro.engineer

pro.engineer

Üye
eyvallah
 
NokiaAltıYüzÜç

NokiaAltıYüzÜç

Üye
o zaman bi ipucu da benden telefonun kamerasında ortada A veya C tuşu bulunur oraya tıklayın özel ayarı bulunur ona tıklayıp düzenle diyin orda renk tonunu parlak,netlik ve kontrastı yüksek yapın pozlama telafisini de 0.5 veya 1 yapın o şekilde kaydedin ve kullanılan mod olarak seçin mükemmel kalitede resimler çekebilirsiniz bu şekilde.daha sonra arkadaşın dediği galeriden düzenleyici ile de düzenleme yapabilirsiniz ama bu şekilde yaparsanız en baştan zaten yüksek kalitede resim çekersiniz

a ve b yi bulamadım :D 603 fp2
 
tarxhn

tarxhn

Üye
bilgi için saolsun
 

cihatyılmaz

Üye
a ve b yi bulamadım :D 603 fp2

kardeş kamerayı açınca altta ortada büyük harfle A harfi bulunur.kişisel ayar kullananlarda ise C yazar. oraya tıklayınca menüde c harfini görürsün ona tıkla düzenle de dediğim ayarları yap bide varsayılan mod yap sonra çık tekrar oraya gel c yitekrar tıkla bu sefer düzenle değil seç de tmm dır :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt