Forumda Küfür İçerikli Mesaj Yazımı Hakkında!

Sponsorlu Bağlantılar

Odysseus

Odysseus

Üye
    Konu Sahibi
Forumda Küfür İçerikli Mesaj Yazımı Hakkında!
Arkadaşlar

Son günlerde çok sık rastlamaya başladım. Önceden sadece yeni üyelerin bazıları serserilik olsun diye küfür içerikli mesajlar yazıp konuları kirletirlerdi. Şimdilerde bunu üst rütbeli üyelerde de görmeye başladım. Ben gördüğümde gerekeni yapıyorum. Üşenmeden şikayet butonuna basıyorum. Konuyo sık kullanılanlara ekliyorum. En fazla 15 dakika sonra tekrar girdiğimde görüyorum ki bu gereksiz mesaj duyarlı yönetim tarafından yok ediliyor. Ama üzüldüğüm konu bu küfrü görüp te alt tarafa mesaj yazmaya devam eden arkadaşların duyarsızlığı. Mesajınızı tabi ki yazın ama lütfen bu kişilerin egolarını tatmin etmelerine izin vermeyin. Şikayet butonunu kullanmak sadece 30 saniyenizi alacak. Şimdi diyeceksiniz ki senin bu 19 ceza puanı nasıl peydah oldu. Kesinlikle küfre karşıyım ve gündelik hayatımda da ne ederim ne ettiririm. İşte bu ceza puanlarının sebebi de konu aralarına sadece kışkırtmak amaçlı giren provakatörlere kendim cevap yazmamdır. Şikayet butonunu kullansaydım gereksiz kişiler yüzünden ceza almayacaktım. Sizde bunu yapın. Küfrü gördüğünüz halde görmezden gelmeyin. Burası gerçekten güzel bir forum. Kirlenmesine göz yummayalım. Üye olmayan birisi sadece bakmak için siteye girdiğinde bu saçmalıkları görüp üye olacaksa bile vazgeçebilir. Ben özellikle bu mesajları görünce o kişinin nickini tıklayıp diğer mesajlarını da inceliyorum üşenmeden. Diğer konulara da mutlaka bu saçmalıkları yazmış oluyor. Hepsini şikayet ediyorum.

Lütfen siz de duyarlılığınızı gösterin. Bir süre bu konu üst konu olursa sevinirim.
 
  • Beğen
Tepkiler: CryDaqqeR, Lina_TR, Ozan ve 9 diğerleri


"The Patriot"

"The Patriot"

Üye
oldukça güzel bir konuya değinmişsiniz :oke:
 
pisicikk

pisicikk

Üye
bilgi verdiğin için teşekkürler
gerçekten çok önemli bir konuya değinmişsin...
rastlarsam dediklerini uygulamaya özen göstericem...
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
:spr
 
borisu

borisu

Üye
Gündelik hayatta kavga ortamına girmemek için nasıl sabırlı, alttan alan bir tavır sergiliyorsak, burda da bunu yapmak en güzeli sanırım.Çünkü biri birşey söylediğinde sen de ona cevap verirsen! nolur konu uzar???Sadece küfür olayında değil, bu şekilde de forumu kirletiriz, hem de hiç hakkımız olmadan...Buna da dikkat etmemiz gerek.Çok laf sokmak, habire benim dediğime geldin miii naber?Son sözü her zaman ben söylerim,noktayı da koyarım tavırları sergilemek kimseye birşey kazandırmaz...
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Konu için teşekkürler.
Şikayet tuşu kullanıldığında derhal müdahale ediyoruz zaten!..
Bu nedenle de boşu boşuna böyle hakaretlere karşılık vermek yersiz.
Üyelerimizden sizin de bahsettiğiniz gibi daha duyarlı olmalarını ve bize şikayette bulunmalarını istiyoruz.

Temiz bir MaxiCep için el ele :)
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Çok laf sokmak, habire benim dediğime geldin miii naber?Son sözü her zaman ben söylerim,noktayı da koyarım tavırları sergilemek kimseye birşey kazandırmaz...
Kesinlikle!..
 
Odysseus

Odysseus

Üye
    Konu Sahibi
İlgi gösteren herkese teşekkürler. Preator'un dediği gibi Temiz bir MaxiCep için el ele :)
 
Ozan

Ozan

Admin
Kesinlikle biz tüm yöneticilerin yazabileceği bir metin olarak değerlendirebiliriz.
Çok güzel değinmiş ademaltintas gerçekten ...
 
Odysseus

Odysseus

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler Negative. Anlaşıldığıma sevindim. Ama beni bazıları anlamıyor. :agla
 
Ozan

Ozan

Admin
Günde ortalama 100.000 ziyareti olan bir sitede elbette ki olacak bunlar, üzülüp sıkılmaya hiç gerek yok zira olabilecek en hat safhada tüm bu olumsuz durumlar. Diğer sitelere bakarsak ..
 
Salihyet

Salihyet

Üye
Teşekkürler, Küfür çözüm değil.. :oke:
 
Bora

Bora

Üye
Evet kesinlikle güzel bir konuya değindiniz. Bende size katılıyorum.Bende üşenmeden şikayet ediyorum negative bilir benim şikayetlerimi. :pro:
 

Doğan

Üye
öncelikle konu için teşekkürler ademm abi
bu konu baslığını görünce aklıma hemen forum maganda yarışması geldi benim sloganım buydu Forumda küfür içerikli mesaj yazanları bulup :D diye bir slogandı gercekten küfür hiç bir zaman çözüm değildir olmaycaktırda şu 3 günlük dünya da kimseyi kırmaya üzmeye değmez ;) iyi forumlar.. :)
 
alperen1313

alperen1313

Üye
aynen öle küfre ne hacet varki..
anlaşılabilecek ölçülerde ifade etmeli düşünceleri..eğer anlamazsa karşımızdaki yazılmaz forumda olur biter
ya da söylenildiği üzere admine bilgisi geçilir uyarı alır olmazsa üyeliği iptal edilir ..
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
açıkçası burdan farklı bir site var girdiyim çoğunlukla +18 ve ve üyelerin mesajları oldukça irenç bu forum çok temiz ve güzel ben burada kötü bir şeyle hiç karşılaşmadım karşılaşırsamda mutlaka şikayetimi ederim
 
Bora

Bora

Üye
açıkçası burdan farklı bir site var girdiyim çoğunlukla +18 ve ve üyelerin mesajları oldukça irenç bu forum çok temiz ve güzel ben burada kötü bir şeyle hiç karşılaşmadım karşılaşırsamda mutlaka şikayetimi ederim

Evet bazı maganda forum sitelerinde afedersiniz ama ''banlanmış üye'' yerine ''Si. çekilmiş üye'' falan deniyor.
 
erfc20

erfc20

Üye
küfür etmeden 3 ceza aldık küfür etsek kimbilir nolcak :)
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Çok sevdiğimiz üyelerden birisin ama sende;

1-) Kapalı küfür
2-) Hakaret
3-) Hakaret
4-) Konuyu sabote etmekden uyarı almışın arasıra böyle sorunlar yaşanabiliyor.
 


Üst Alt