Odysseus
Üye
Forumda Küfür İçerikli Mesaj Yazımı Hakkında!
Arkadaşlar
Son günlerde çok sık rastlamaya başladım. Önceden sadece yeni üyelerin bazıları serserilik olsun diye küfür içerikli mesajlar yazıp konuları kirletirlerdi. Şimdilerde bunu üst rütbeli üyelerde de görmeye başladım. Ben gördüğümde gerekeni yapıyorum. Üşenmeden şikayet butonuna basıyorum. Konuyo sık kullanılanlara ekliyorum. En fazla 15 dakika sonra tekrar girdiğimde görüyorum ki bu gereksiz mesaj duyarlı yönetim tarafından yok ediliyor. Ama üzüldüğüm konu bu küfrü görüp te alt tarafa mesaj yazmaya devam eden arkadaşların duyarsızlığı. Mesajınızı tabi ki yazın ama lütfen bu kişilerin egolarını tatmin etmelerine izin vermeyin. Şikayet butonunu kullanmak sadece 30 saniyenizi alacak. Şimdi diyeceksiniz ki senin bu 19 ceza puanı nasıl peydah oldu. Kesinlikle küfre karşıyım ve gündelik hayatımda da ne ederim ne ettiririm. İşte bu ceza puanlarının sebebi de konu aralarına sadece kışkırtmak amaçlı giren provakatörlere kendim cevap yazmamdır. Şikayet butonunu kullansaydım gereksiz kişiler yüzünden ceza almayacaktım. Sizde bunu yapın. Küfrü gördüğünüz halde görmezden gelmeyin. Burası gerçekten güzel bir forum. Kirlenmesine göz yummayalım. Üye olmayan birisi sadece bakmak için siteye girdiğinde bu saçmalıkları görüp üye olacaksa bile vazgeçebilir. Ben özellikle bu mesajları görünce o kişinin nickini tıklayıp diğer mesajlarını da inceliyorum üşenmeden. Diğer konulara da mutlaka bu saçmalıkları yazmış oluyor. Hepsini şikayet ediyorum.
Lütfen siz de duyarlılığınızı gösterin. Bir süre bu konu üst konu olursa sevinirim.
Son günlerde çok sık rastlamaya başladım. Önceden sadece yeni üyelerin bazıları serserilik olsun diye küfür içerikli mesajlar yazıp konuları kirletirlerdi. Şimdilerde bunu üst rütbeli üyelerde de görmeye başladım. Ben gördüğümde gerekeni yapıyorum. Üşenmeden şikayet butonuna basıyorum. Konuyo sık kullanılanlara ekliyorum. En fazla 15 dakika sonra tekrar girdiğimde görüyorum ki bu gereksiz mesaj duyarlı yönetim tarafından yok ediliyor. Ama üzüldüğüm konu bu küfrü görüp te alt tarafa mesaj yazmaya devam eden arkadaşların duyarsızlığı. Mesajınızı tabi ki yazın ama lütfen bu kişilerin egolarını tatmin etmelerine izin vermeyin. Şikayet butonunu kullanmak sadece 30 saniyenizi alacak. Şimdi diyeceksiniz ki senin bu 19 ceza puanı nasıl peydah oldu. Kesinlikle küfre karşıyım ve gündelik hayatımda da ne ederim ne ettiririm. İşte bu ceza puanlarının sebebi de konu aralarına sadece kışkırtmak amaçlı giren provakatörlere kendim cevap yazmamdır. Şikayet butonunu kullansaydım gereksiz kişiler yüzünden ceza almayacaktım. Sizde bunu yapın. Küfrü gördüğünüz halde görmezden gelmeyin. Burası gerçekten güzel bir forum. Kirlenmesine göz yummayalım. Üye olmayan birisi sadece bakmak için siteye girdiğinde bu saçmalıkları görüp üye olacaksa bile vazgeçebilir. Ben özellikle bu mesajları görünce o kişinin nickini tıklayıp diğer mesajlarını da inceliyorum üşenmeden. Diğer konulara da mutlaka bu saçmalıkları yazmış oluyor. Hepsini şikayet ediyorum.
Lütfen siz de duyarlılığınızı gösterin. Bir süre bu konu üst konu olursa sevinirim.





diye bir slogandı gercekten küfür hiç bir zaman çözüm değildir olmaycaktırda şu 3 günlük dünya da kimseyi kırmaya üzmeye değmez
