Forumda Küfür İçerikli Mesaj Yazımı Hakkında!

Sponsorlu Bağlantılar

Bora

Bora

Üye
Evet arasıra olabiliyor.
 


alpertemmuz

alpertemmuz

Üye
ademaltintas ben seni anlıyorum merak etme moderatör olmadan bir gün önce bana hakaret içerikli iğrenç mesajlar yazdın.ama merak etme ben de şikayet butonuna bastım ama kimse bakmadı bile ......admin lere sesleniyorum ....moderatörlerin yetkilerini kısıtlayın ben şahsen uyarıları adminlerden almak istiyorum...
 
Salihyet

Salihyet

Üye
ademaltintas ben seni anlıyorum merak etme moderatör olmadan bir gün önce bana hakaret içerikli iğrenç mesajlar yazdın.ama merak etme ben de şikayet butonuna bastım ama kimse bakmadı bile ......admin lere sesleniyorum ....moderatörlerin yetkilerini kısıtlayın ben şahsen uyarıları adminlerden almak istiyorum...

Şikayet mesajınızı gördüm, fakat işlem hakkında adem ile görüşmedim, mesajda net bir hakaret var diyemem, olaylar karşılıklı gelişmiş, ama biraz daha sakinlik iyi olurdu..

Şikayet mesajlarına müdahale yetkisi zaten bizde, bizimle irtibata geçmekten çekinmediğiniz için teşekkürler, yönetim olarak bir yanlışımız olursa özrümüzü de dileriz.. iyi forumlar..
 
Odysseus

Odysseus

Üye
    Konu Sahibi
ademaltintas ben seni anlıyorum merak etme moderatör olmadan bir gün önce bana hakaret içerikli iğrenç mesajlar yazdın.ama merak etme ben de şikayet butonuna bastım ama kimse bakmadı bile ......admin lere sesleniyorum ....moderatörlerin yetkilerini kısıtlayın ben şahsen uyarıları adminlerden almak istiyorum...

Mesajlarımın iğrenç olmadığı ile ilgili Salihyet yapmış zaten. Orada yapılan sizin diğer üyemize karşı hakaretinize nazikçe yapılmış bir uyarıydı. Yanlış bir hareketi uyarmak için yönetici olmak veya moderatör olmak gerekmez. Zaten üyelerin yönetime katılabilmesi için şikayet et butonu konulmuş. Bu şekilde beğenmediğiniz bir yorumu şikayet edip uygun görülürse sildirebilirsiniz. Siz uyarı almak istiyorsanız adminlere gerek yok zaten bu isteklilikle üyelerimizden de uyarı alıyorsunuz. Zira bugün incelediğim fazla sayıdaki mesajınızın birçoğunda ortamı gerecek yorumlarda bulunmuşsunuz. Sonuç olarak yinetime alındım diye kimseye karşı bir böbürlenmem olmadı ve olamaz. Bununla ilgili diğer arkadaşlarım da fikirlerini belirtsinler lütfen. İstenmiyorsam ismimin mor olmasına gerek yok. Ben katkılarımı siyah harflerle de yaparım. Yine de konu ben olsam da beni şikayet etmiş olsanız da yönetime katkıda bulunduğunuz için teşekkür ederim.

Keyifli forumlar
 
..:|By_NeFReTª58|:..

..:|By_NeFReTª58|:..

Üye
ben görürsem direk şikayet ediyorum yetkili abiler bilir...ama... 2 şikayetimde sadece mesajlar silindi bence o üyelerin banlanması gerekirdi..temiz bi maxicep istiyorsanız çöpleri yere dökmeyiniz... banlayın en ufak bi küfürde direnk ban... neyse cok gevezelik yaptım .
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
\!\by_neFRet/!/... :)
Ne kadar kolay söylemişsin yahu :)
Biz bazen öyle olaylarla karşılaşıyoruz ki, üstüne tartış tartış bitmiyor. :)
Çöpleri yerlere dökmemek gerek ama eldeki gerçekten çöp mü onu da iyi tespit etmek gerek :)

Bizim için her bir üye çok değerli!..
Ve karşılaşılan her olay, o kadar açık ve net olmuyor.
Bir gün bir üye sizin de gitmeniz gerektiğini düşünebilir ve şikayet eder.
Siz aslında yaptığınızın yasaklanmayı gerektirmeyecek bir şey olduğunu düşünürsünüz, diğer üye yasaklanmanızı ister...
Biz de tartışırız üstüne uzun uzun... Ve güzel bir senteze varırız sonucunda :)
Ama tabii ki kimse mükemmel değil. Biz de değiliz.
Ama ne azından mükemmele asimtot olduğumuzu söyleyebilirim (:
 
Odysseus

Odysseus

Üye
    Konu Sahibi
Tekrar yorum yapma istegim geldi. :) Foruma üye olan arkadaşlarımız genelde üç grupta toplanıyor. Birinci grup amaçsız, zamanının değerini bilmeden üye olacak zamanı bulup alakasız bir konuya girip küfür yazıp çıkıyor, diğer grup forum içerisinde birkaç ay tur atıyor. Gerekli gereksiz şekillerde arkadaşları kışkırtıyor ve banlanmasına neden oluyor ancak sonları da aynı oluyor. Üçüncü grupta arkadaşlığa değer veren, paylaşmayı, tartışmayı, konuşmayı bilen, efendi, saygılı ve sevgili, kısacası insan olan grup. Ben hemen herkesi son grupta görüyorum. Size Alpere karşı bir takıntım olsaydı Alper'in bütün yorumlarında kışkırtıcı kelimeler kullanırdım ama ben yetki aldıktan sonra bu yetkimi kötüye kullanmadım. Bundan önce de foruma katkı sağlamaya çalıştım bundan sonra da çalışacağım. Dolayısıyla bunun için bazı eleştiri ve kıskançlıkları göz ardı ediyor ve görev alanımda başarılı işle çıkarmak için alanıma gidiyorum. :oke:
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
küfür içerikli yazılar forumun kalitesinin düşürür
 

gokhans19

Üye
Bence küfürden daha büyük bir sorun var forumda.

Bence küfür edenlerle uğraşacağınıza ölü linke teşekkür eden, 50.000 mesaj yazıpta 50.000indede saol kelimesinden başka bişey yazmamış boş beleş adamları banlayın önce. Adamlar 24 saat saol teşekkürler yazmaktan başka bişey yapmıyolar.

Konu açıp analarına küfür etsem sen ne diyon birader diyeceklerine saol teşekkürler yazarlar :D
 
..:|By_NeFReTª58|:..

..:|By_NeFReTª58|:..

Üye
\!\by_neFRet/!/... :)
Ne kadar kolay söylemişsin yahu :)
Biz bazen öyle olaylarla karşılaşıyoruz ki, üstüne tartış tartış bitmiyor. :)
Çöpleri yerlere dökmemek gerek ama eldeki gerçekten çöp mü onu da iyi tespit etmek gerek :)

Bizim için her bir üye çok değerli!..
Ve karşılaşılan her olay, o kadar açık ve net olmuyor.
Bir gün bir üye sizin de gitmeniz gerektiğini düşünebilir ve şikayet eder.
Siz aslında yaptığınızın yasaklanmayı gerektirmeyecek bir şey olduğunu düşünürsünüz, diğer üye yasaklanmanızı ister...
Biz de tartışırız üstüne uzun uzun... Ve güzel bir senteze varırız sonucunda :)
Ama tabii ki kimse mükemmel değil. Biz de değiliz.
Ama ne azından mükemmele asimtot olduğumuzu söyleyebilirim (:
abi ben küfür eden üyelerin banlanmasını istiyorum...benim içinde maxicep önemli benim bu görüşüm temiz ve seviyeli maxicep için...şahsen terbiyeden yoksun insanlarla aynı ortamda olmak istemem...
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Bu ortamın huzurunu bozan üyeler yaptıkları haksızlık çerçevesinde zaten gönderilir.
 
alpertemmuz

alpertemmuz

Üye
Tekrar yorum yapma istegim geldi. :) Foruma üye olan arkadaşlarımız genelde üç grupta toplanıyor. Birinci grup amaçsız, zamanının değerini bilmeden üye olacak zamanı bulup alakasız bir konuya girip küfür yazıp çıkıyor, diğer grup forum içerisinde birkaç ay tur atıyor. Gerekli gereksiz şekillerde arkadaşları kışkırtıyor ve banlanmasına neden oluyor ancak sonları da aynı oluyor. Üçüncü grupta arkadaşlığa değer veren, paylaşmayı, tartışmayı, konuşmayı bilen, efendi, saygılı ve sevgili, kısacası insan olan grup. Ben hemen herkesi son grupta görüyorum. Size Alpere karşı bir takıntım olsaydı Alper'in bütün yorumlarında kışkırtıcı kelimeler kullanırdım ama ben yetki aldıktan sonra bu yetkimi kötüye kullanmadım. Bundan önce de foruma katkı sağlamaya çalıştım bundan sonra da çalışacağım. Dolayısıyla bunun için bazı eleştiri ve kıskançlıkları göz ardı ediyor ve görev alanımda başarılı işle çıkarmak için alanıma gidiyorum. :oke:


ben de sana karşı takıntılı değilim olamam da hiç tanımıyorum seni ama insanların anlık verebileceği tepkileri araştırmadan soruşturmadan uyarıyorsun ....forumda sen den başka benden şikayetçi olan gerçek bir üye çıkarsa boş konuya küfür yazarım bırakırım siteyi.....
 
Odysseus

Odysseus

Üye
    Konu Sahibi
ben de sana karşı takıntılı değilim olamam da hiç tanımıyorum seni ama insanların anlık verebileceği tepkileri araştırmadan soruşturmadan uyarıyorsun ....forumda sen den başka benden şikayetçi olan gerçek bir üye çıkarsa boş konuya küfür yazarım bırakırım siteyi.....

Saygılarımla...
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
Temiz bir MaxiCep için el ele :)
 
akula

akula

Üye
valla arkadaslar küfürlü ve saçma mesajları şikayet etmek için şikayet tuşuna o kadar cok bastım ki tuşlar eskidi artık ama yönetime teşekkür ederim o mesajların hemen hepsi bi kaç akikada gidiyor MAXİCEBİ kıskananlar çatlasın
 
Odysseus

Odysseus

Üye
    Konu Sahibi
Sitedeki küfür ihtimalli kelimeleri taratıp temizlik yapıyoruz arkadaşlar. Temizlik bittikten sonra o kelimelere sansür uygulayacağız. Bu sayede artık forumda küfür yazılamayacak.

Sizlerden ricam arada bir 15 dakikanızı ayırıp maxicep forum ana sayfasında üstteki arama butonunu kullanarak aklınıza gelen küfür ihtimalli kelimeleri yazıp aratın ve karşınıza gelenleri şikayet edin. Yönetimdeki arkadaşlarım da bu mesajları silsin ki bir an önce sansürümüzü koyalım. Tertemiz bir maxicep istiyorsak birkaç dakikamızı ayırmak zor olmasa gerek. Hepinize teşekkürler.
 
KuT§H@L_®@p©hİ™

KuT§H@L_®@p©hİ™

Üye
bencede cok önemli bir konu sağol:oke::yuru
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
Sitedeki küfür ihtimalli kelimeleri taratıp temizlik yapıyoruz arkadaşlar. Temizlik bittikten sonra o kelimelere sansür uygulayacağız. Bu sayede artık forumda küfür yazılamayacak.

Sizlerden ricam arada bir 15 dakikanızı ayırıp maxicep forum ana sayfasında üstteki arama butonunu kullanarak aklınıza gelen küfür ihtimalli kelimeleri yazıp aratın ve karşınıza gelenleri şikayet edin. Yönetimdeki arkadaşlarım da bu mesajları silsin ki bir an önce sansürümüzü koyalım. Tertemiz bir maxicep istiyorsak birkaç dakikamızı ayırmak zor olmasa gerek. Hepinize teşekkürler.
:oke:
 


Üst Alt