Avatarın olduğu kısım yuvarlak yerine, eskisi gibi kare olsa daha iyi olmaz mı![]()
Bu yeni trendi pek gözüm tutmadı, sakıncalıAvatar görünüm meselesi Zevkler- Renkler meselesi ama yuvarlak yeni trend olarak ön plana çıkıyor![]()

Kareden kastım da o eski köşeleri radüs kırılmış şekil, sizde ondan bahsediyorsunuz.Köşeleri yuvarlatılmış kare de olabilir...
Yok kalp desenli olsunYuvarlak çok güzel değil mi ya![]()

Yanında çiçekler 🤔Yok kalp desenli olsun![]()
Sorumun cevabi belli olduaskeri rütbe sonra sebeke simdiki rütbe ne olucak acaba![]()

@OzanÇok bayramlara erinEkli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ellerinden öper abi@Ozan

Düzeltildi, bildirim için teşekkürlerEkli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ellerinden öper abi@Ozan

Bişey oldu, bitti ama ben bişey anlamadım yineDüzeltildi, bildirim için teşekkürler

Bu konuya çoktandır bakmıyordum. Şöyle bir bakayım dedim, o da ne benÇeviri hatası efenim.@sinan yüksel
yine bilmeden bir yanlış iş yaptık sandım 
düzeldi resimleri uploud sırasını degiştirdimikinci resmi uploud yaparken hata yonetiyle iletişime geçin diye bir uyarı geliyor
