flaş attım telefon arada bir donuyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
versino2

versino2

Üye
    Konu Sahibi
flaş attım telefon arada bir donuyor
701 e flaş attım donup açılıyor diye şimdi de 8 sn donup kalıyor sonra dokunmatik çalışıyor
çözümü yok mu bunun kurtulamadım şundan telefonu servise verdikten sonra bu sorunlar başladı
 


[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
soft format at bence
 
versino2

versino2

Üye
    Konu Sahibi
yıldız7370kare yapmadım çünkü böyle yapınca telefona hard format gerekiyor
ayarlardan sadece geri yükle yaptım ayarlar eski haline geldi
başka bir çözüm var mi tekrar mi flaş lazım
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
flash değil veri sil ve geri yükle yap
 
versino2

versino2

Üye
    Konu Sahibi
o olmuyor ışte onu yapınca telefon donuyor hard format atmak zorunda kalıyorum
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
hafıza kartını biçimlendir o halde yüklemiş olduğun uygulamalardan kaynaklanıyordur.
 
versino2

versino2

Üye
    Konu Sahibi
denicem

- - - Eklendi - - -

bi sorun olmaz inşallah
 
hakan_710

hakan_710

Üye
o olmuyor ışte onu yapınca telefon donuyor hard format atmak zorunda kalıyorum

demek ki aldigin yedekte bir problem var. Rehberin haricinde hiçbirşeyi geri yükleme sorunun kalmaz
 
rıza aliyev

rıza aliyev

Üye
701 e flaş attım donup açılıyor diye şimdi de 8 sn donup kalıyor sonra dokunmatik çalışıyor
çözümü yok mu bunun kurtulamadım şundan telefonu servise verdikten sonra bu sorunlar başladı

En iyisi telefonu servise tekrar ver
 
versino2

versino2

Üye
    Konu Sahibi
hiç bir şey yedeklemiyorum ki direk yapmaya çalışıyorum donuyor sonra hard format atıyorum şimdilik bişey yok sadece geri yükle yaptım olmadı tekrar flaş atıcam
eğer iyice bozulur donup kalırsa veririm ya telefonsuzluk kötü bişey :) olmazsa olmaz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt