Fiyatı Düşmeyen HTC Desire X

Sponsorlu Bağlantılar

muellif

Üye
    Konu Sahibi
Fiyatı Düşmeyen HTC Desire X
Uzun zamandır (Yaklaşık 2 ay) bu telefonu almak istiyorum ilk niyetlendiğimde vatanda hafta sonu kampanyası ile 739 liraydı ama kararım kesinleşmemişti sonradan 800'den aşağıya hiç düşmedi tamam iyi telefon ama bu parayı hakeden bir telefon değil bence.Bazı sitelerde 725 liraya kadar buldum ama garantisi vs. güvenemedim. Fiyatını indirmedikleri sürede LG L9 çekti dikkatimi sonra o telefona güncelleme geldi ucuz bi site buldum ve almaya karar verdim.Htc'yi isterken htcnin satışında ki acayip politika yüzünden vazgeçtim

 


fk555897

fk555897

Üye
Ben olsam LG Optimus L9 alırdım. Nedeni ise donanımları hemen hemen aynı ve L9 Desire X'ten daha şık bir telefon.
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
İki cihazda iyi. HTC'nin fiyatı kolay kolay düşmez. Tabi bu cihazı satarkende işe yarıyor.
 
Bilişim Profesörü

Bilişim Profesörü

Üye
Ben sana ürün alacaksan hepsiburada.com u tavsiye ederim.Adamlar iyi iş yapıyor :ehe

- - - Eklendi - - -

Ben olsam LG Optimus L9 alırdım. Nedeni ise donanımları hemen hemen aynı ve L9 Desire X'ten daha şık bir telefon.

katılıyorum :oke: Ayrıca hepsiburada.com da 850 tl 800 tl ye htc alacağına lg al daha iyi :yuru
 
jatvalca

jatvalca

Üye
desire x kullanan ve çok memnun olan bir kullanıcı olarak karar tamamıyla tercih diyorum
 
Ocean258

Ocean258

Üye
L9 MCJ de bu fiyat demi ?
 

kutupyildizi

Üye
L9 MCJ de bu fiyat demi ?

Bütçen çok yoksa desire x i halen kullanan biri olarak tavsiye ederim ben note2 alacağım o yüzden desire x imi satacağm ilgilenirsen kvk li sıfır ayarında görüşelim
 
skylinegti

skylinegti

Üye
çok doğru bir karar L9 tam bir f/p telefonu....
 

hiphoplife27

Üye
Desire X kullanıcısı olarak sana sadece kötü yanlarını söyleyeyim hoparlörden müzik sesi çok düşük çıkıyor. On kamerası yok :-( ama çok memnunum telimden müzik aşkını htc ile anladım en kötü kulaklıklar bile süper ses yaratıyor kendini kaybedebilirsin emin ol :-) geçen gün denedim hoparlörden çok kulakliktan daha yüksek ses çıkıyor :-)
 
HAKAN.TN

HAKAN.TN

Üye
hepsiburada dan 749 tl ye alabilirsin Desire X i ben aldım pişman değilim ama hoparlör sesi bir çok telefon a göre daha az çıkıyor. Yinede kulaklık ile çok iyi
 

kaangul

Üye
desire x 649 lira + 50 tl hediye çeki ama nerdeydi hatırlamıyorum
 
Tr_SERGEN

Tr_SERGEN

Üye
htc alma 720p video çekemiyor ve oynatamıyor ön kamera yok ses az arka plastik kasa 2 sayfa programda kasma yapıyor ben aldım 1 ay kullandım ve sattım ram 1 gbden az telefon alma
 

Benzer Konular



Üst Alt