MrExpert
Üye
Fiyatına göre gayet iyi yazılımda güzel bir arayüz olursa cihaz satılır.
- - - Eklendi - - -
Alınmayın ama "nokia, nokia' dır. " bu bildiğimiz Fanlık :/
- - - Eklendi - - -
fiyati oldukca iyi de bu cihazi alacagima asha501 alirim. nokia, nokia'dir.
Alınmayın ama "nokia, nokia' dır. " bu bildiğimiz Fanlık :/
