scarface006
Üye
Fikret Orman 110.yıl Etkinliğine Katıldı
Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Akdeniz Beşiktaşlılar Derneği'nin düzenlediği 110. Yıl kutlamalarına katıldı.
Antalya Adonis Otel'de düzenlenen organizasyonda Beşiktaş Yönetim Kurulu Üyeleri de yer aldı.
Sıcak bir ortamda gerçekleşen etkinlikte dernek üyeleriyle bir araya gelen Fikret Orman'a günün anısına bir plaket takdim edildi.
Haber Kaynağı:bjk.com.tr
Antalya Adonis Otel'de düzenlenen organizasyonda Beşiktaş Yönetim Kurulu Üyeleri de yer aldı.
Sıcak bir ortamda gerçekleşen etkinlikte dernek üyeleriyle bir araya gelen Fikret Orman'a günün anısına bir plaket takdim edildi.
Haber Kaynağı:bjk.com.tr
