emz
Üye
Ne kadara satıyorsun?
Abi 300₺ diyorum ama artık bakıcaz. En kötü 280-290 gidiyor yani. Ama sözüm var 300 ₺ satıcam diye. Hani o fiyata vermezsem en kötü 290. Yoksa 525'i vericem artık

Telgrafla gönderildi. [(L520) - ( İNADINA İMZA ---> DANDROİDCİLER !!!! )]

