Far Cry 2, 2009 sonbaharında çıkacak

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
lyon_69

lyon_69

Üye
    Konu Sahibi
Far Cry 2, 2009 sonbaharında çıkacak
:sn:Ubisoft firması, Euroagamer'da çıkan haberi doğrulayarak Far Cry 2'nin yapımının sürdüğünü bu sonbaharda piyasaya sürüleceğini açıkladı.

Yayıncı firma oyunun PC, PS3 ve X-Box 360 için versiyonlarının aynı anda vitrinlerdeki yerini alacağını bildirdi.

Yeni oyunun ilk versiyona göre büyük değişiklikler içereceğini söyleyen Ubisoft yetkilileri, oyun alanının Afrika'daki 50 kilometre karelik geniş bir bölgeyi kapsayacağını ifade ettiler.

Ubisoft yetkilileri oynanış açısından ilk oyunun gayet başarılı olduğunu bu nedenle grafik ve yapay zeka gibi özelliklerlerin üzerinde çok fazla değişiklik yapılmayacağını da vurguladı.

2004 yılında çıkan Far Cry, PC Gamer'dan yılın Aksiyon Oyunu Ödülü'nü almıştı. 3 milyondan fazla satan ilk oyun First Person Shooter (FPS) tarzı oyunların arasında sivrilmişti.
 


ibrahimismail

ibrahimismail

Üye
oo lyon ne oluyo ya biraz yavas
 
lyon_69

lyon_69

Üye
    Konu Sahibi
ee arkadaşım bilgileri paylaşalım :oke:
 
OGUZ_87

OGUZ_87

Üye
sabırsızlıkla bekliyorum valla
 
nurikaratas

nurikaratas

Üye
Far Cry Crytek firmasının diye biliyodum kardeş???
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Fahrettin.Onay
Cevap
0
Görüntüleme
561
Fahrettin.Onay
Cevap
0
Görüntüleme
3K
Cevap
1
Görüntüleme
882
m4yn4k3r3


Üst Alt