facebook ta gezinme

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ANIL2

Üye
    Konu Sahibi
facebook ta gezinme
arkadaslar ben n8 telefona opera tarayici yukledim ama facebook adresine mobile olarak gırmek istemiyorm bunu ayarlayabilecegimz yada opera kadar kullanıslı baska bır tarayici varmi nokia tarayici disinda mobile girince videolar v.s gozukmuyor ben tam olarak sıteyi kullanmak istiyorm
 
bolt browseri denedin mi peki? Sitelere facebook da dahil tam site olarak girüyosun. Mesela nokianın kendi browseriyle tam site olarak girsem bile online kişileri göstermiyor ama bolt ta görebiliyorum. Videoları ise daha hızlı bi şekilde açıyor. Denemediysen tavsiye ederim..
 
operada da ole aslnda sen kesfedememissin bak smdi normal facebook a gir o zten m.facebook.com acacaktir..anasayfaya tikla ondan sonra m.facebook yazan yere normal bildgimiz facebook yani yaz tmmdir
(bosluklar olmyacak)
 

ANIL2

Üye
    Konu Sahibi
tsk ederm arkadasm deneyecegim sende programin linki varmı



----------Eklendi @ 14:44:09 ---------- Yazıldı @ 14:43:42 ----------

denedim arkadasm yine m.facebbok oluyor

 
dostm bnde nie olmuor peki ? dedigim gibi yapmalisin anasayfada olman lazim anasayfadaki sitenin ismini degisitir normal ... olani yap sora git de bnde oluyor
 

ANIL2

Üye
    Konu Sahibi
olmuyor denedim birkac defa tekrar mobile geciyor bırının profiline bakarken orijinal site oluyor ama anasayfaya gırınce tekrar mobile donuyor

dostm bnde nie olmuor peki ? dedigim gibi yapmalisin anasayfada olman lazim anasayfadaki sitenin ismini degisitir normal ... olani yap sora git de bnde oluyor
 
touch.facebook.com a gr snra en alta in tüm siteye tkla..bende de bzn m.facebook a geri dönüyor .s
 

ANIL2

Üye
    Konu Sahibi
arkadaslar denedm oldu operadan orijinal sayfaya girdim ama hayal kırıklıgına ugradm cunku opera sanırım flash playerı desteklemyor video tıkladıgım zaman flash player guncellenmesı gerek diyor konu ile ilgili bilgisi olan varmı
 
book. com/home.php yaz girer. (Boşlukları Yazma ]
 

n000k

Üye

opera flashı desteklemiyor. herkes bundan şikayetçi..
 
evet zten ole birnin profle bakinca orjinal anasayfa tkrar tklaynca normale donuyor onu bende cozemedim sende ansayfaya tiklama orjinaldeyken
 
şuan cepten girdiğim için link atmam zor ama forumda s60v5 uygulamaları bölümünden web tarayıcıları kısmına bakarsan orda bulabilirsin, ben de ordan indirmiştim.
 
opera iyidir aslnda kendi tarayicisda o kdar kotu degil tek istedigim kendi tarayicisndaki qwerty olmasi ve yeni sekme acabilmemiz (operadaki gibi basili tutunca...)
 
ben genel kullanımda kendi tarayısını kullanıyorum, faceye de genel de mobil olarak giriyorum. Ancak 2. bşr sayfa açmam gerektiğinde yada facede bir video izlemek, bir gönderiyi paylaşmak istediğimde, yahut arabam.com gibi sitelere tam site olarak bakmak istediğimde bolt browseri kullanıyorum, çünkü kendi browseri sadece mobil olarak giriyor bu tür bazı sitelere. Ayrıca boltun videoları açması daha hızlı bana göre..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...