Haber Facebook Connect Sonlandırılıyor

Sponsorlu Bağlantılar



ThunderblastX

ThunderblastX

Üye
Ben kullanıyordum bunu çok da hoşuma gidiyordu ya. Bütün kişilerim Facebook dan eşitlenmiş haldeydi.
 
KaraKral1907

KaraKral1907

Üye
wp kullanan 10 kişiden 8 inin kullandığı bir özellikti kalkması kötü olmuş bende kullanıyordum fakat wp10 da bu durumu düzeltirler die düşünüyorum. yada bi şekilde hallederler yoksa telefona neden akılllı telefon deniyor çok müşteri kaybeder başka bir planları olsa gerek
 
bozkirdangelen

bozkirdangelen

Üye
Sosyal media bağlantısı ile cep telefonundaki e-posta hesabını senkronize ederek kullanmak pek çok kişinin severek kullandığı bir özellik.
Ancak, çoğu kullanıcı cep telefonuyla ilgili giriş bilgisi seviyesinde olduğundan farkında olmadan ve istemeyerek te olsa bu özelliği kullanıyor ve ne olduğunu da bilmeden devam etmesini sağlıyor.
Oysa, her telefon sisteminde de bu övzellik açıkça belirtilmeli, opsiyonel olmalı,
Ancak opsiyonel olmalı derken de insanın gözüne çaka çaka belirgin olmalı.
İstiyormusun_istemiyormusun diye Evet/Hayır lı seçenek olmalı.
Hatta kişi bunları seçmediği anda da senkronizeyi başlatmamalı..
Çünkü, bu çok hassas ve önemli bir konu.
 
Aybars1979

Aybars1979

Üye
Sosyal media bağlantısı ile cep telefonundaki e-posta hesabını senkronize ederek kullanmak pek çok kişinin severek kullandığı bir özellik.
Ancak, çoğu kullanıcı cep telefonuyla ilgili giriş bilgisi seviyesinde olduğundan farkında olmadan ve istemeyerek te olsa bu özelliği kullanıyor ve ne olduğunu da bilmeden devam etmesini sağlıyor.
Oysa, her telefon sisteminde de bu övzellik açıkça belirtilmeli, opsiyonel olmalı,
Ancak opsiyonel olmalı derken de insanın gözüne çaka çaka belirgin olmalı.
İstiyormusun_istemiyormusun diye Evet/Hayır lı seçenek olmalı.
Hatta kişi bunları seçmediği anda da senkronizeyi başlatmamalı..
Çünkü, bu çok hassas ve önemli bir konu.
hemen hemen her telefonun teknik bilgilendirme kısmında bu zaten belirtilir "
  • Exchange ActiveSync®, Facebook™, Google™ ve SyncML™ aracılığıyla senkronizasyon™**" hatta twitter, linked in vb proğramlarda snkron yapılabilir ama face daha bilinir ve kullanıcı sayısı nedeni ile özellikle belirtilir. bu özellik kendi kendine aktif olmaz özellikle aktif etmeniz ve senkrona izin vermeniz gerekir giriş seviyesi bir kullanıcının bunu bilerek açması neredeyse imkansızdır yani.
 
bozkirdangelen

bozkirdangelen

Üye
hemen hemen her telefonun teknik bilgilendirme kısmında bu zaten belirtilir "
  • Exchange ActiveSync®, Facebook™, Google™ ve SyncML™ aracılığıyla senkronizasyon™**" hatta twitter, linked in vb proğramlarda snkron yapılabilir ama face daha bilinir ve kullanıcı sayısı nedeni ile özellikle belirtilir. bu özellik kendi kendine aktif olmaz özellikle aktif etmeniz ve senkrona izin vermeniz gerekir giriş seviyesi bir kullanıcının bunu bilerek açması neredeyse imkansızdır yani.
İşte sorun da burada.
Sizler gibi bilinçli kullanıcılar ile giriş seviyeli kullanıcılar arasında fark var.
Ben çok duydum. "Aaa cep rehberime bu isimler nerden gelmiş " diye hayret edeni.
Nerden geldiğini, niye geldiğini, nolduğunu bile bilmiyor.
Hatta yükleme yaparken bir Yes/No çıkıyor aceleyle neye dokunduğunu bile bilmiyor. ve paylaşımlar ortada saçılıyor.
Tabi bu sistemlere göre değişiyor.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: erhanercan

bayon

Üye
arkadaşlar bu bilgilendirme windows phone 8.1 i kapsamıyor endişelenecek bir durum yok mailn ayrıntılarına bakarsanız cihazları soyluyor
 
  • Beğen
Tepkiler: Sensation
suyunsesi

suyunsesi

Üye
Microsoft çok sayıda kullanıcıyı etkileyecek NEGATİF hamlelerine bir yenisini daha ekledi. Facebook Connect bence faydalı bir özellikti ve benim gözümde Microsoft'a bir eksi puan daha koydurdu. Kullanıcılarını kendinden soğutma stratejisi uygulamak istese bu kadar başarılı taktikler üretemezdi emin olun :)
Ha kendi açımdan kişisel olarak yine diyorum beni o kadarda çok etkilemez, eksi puanımı yazarım ve yoluma bakarım :) Hali hazırdaki telefonum bozulana kadar da kullanırım.
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k ve DenizhaNq
Aybars1979

Aybars1979

Üye
arkadaşlar bu bilgilendirme windows phone 8.1 i kapsamıyor endişelenecek bir durum yok mailn ayrıntılarına bakarsanız cihazları soyluyor
8.1 kapsıyor gayet açık ve net yazmışlar kapsamadığını nerden çıkardınız? ve hatta w10 uda kapsıyor her nekadar resmi sürüm ortalıkta olmadığı için yazmamış olsalarda yazılanlar o yönde.
 
braayn

braayn

Üye
Facebook uygulaması kafayı yedi sürekli aynı haberleri getirip getirip duruyor.Güncel haber ve paylaşımları çok çok nadir getiriyor
 
  • Beğen
Tepkiler: DenizhaNq
GianniInfantino

GianniInfantino

Üye
Facebook uygulaması kafayı yedi sürekli aynı haberleri getirip getirip duruyor.Güncel haber ve paylaşımları çok çok nadir getiriyor
Onun için en sağa kaydırarak profilinizin altında en yeni diye bir seçenek olması gerek. Ona tıklarsanız en son paylaşılanları görürsünüz
 
og1907

og1907

Üye
Onun için en sağa kaydırarak profilinizin altında en yeni diye bir seçenek olması gerek. Ona tıklarsanız en son paylaşılanları görürsünüz
Bu özellik hiçte güzel değil direk en yenileri görmek varken neden gidip başka yerleri açarak en yenileri görüyoruz anlayamadım.
 
Aybars1979

Aybars1979

Üye
Bu özellik hiçte güzel değil direk en yenileri görmek varken neden gidip başka yerleri açarak en yenileri görüyoruz anlayamadım.
başka yerleri açmanıza gerek yok, şuan lumiam bende değil tam emin olamadım belki ayarlardan açmanız gerekiyordur ama telefonu sallayınca sayfa yenilenir birde sayfa en baştayken aşağıya çekerseniz yine yenilenir tıpkı androiddeki yenileme özellikleri var.
 
ponçikEnişte

ponçikEnişte

Üye
valla az önce eşime ait kişi bilgilerinde 9 saat önce yazdığı facebook bildirimini gördü, şimdi de baktım facete kuzenim profil resmini değiştirmiş, hemen girdim telden kişi bilgilerine, aynı resim geldi telefona da, güncelledi yani. şimdilik bir sıkıntı görünmüyor facebook ilişiklerinde
 
OnurYurdakul

OnurYurdakul

Üye
Yeni gelecek özellikten dolayı sonlandırılacak diyor yeni özellik ne ola ki ?
 
ponçikEnişte

ponçikEnişte

Üye
yeni gelen özelliği bilemem de az önce Outlook ilgilenmeniz gerekiyor diye bildirim çıktı ve yeni ilkeler falan güncellemesi olmuş kabul ediyor musunuz dedi, el mahkum kabul ettik senkronize etti ve geçti. bişiler değişiyor ama ne?
 
atakanakata

atakanakata

Üye
mevcut facebook uygulaması içinden telefonumla bağlan özelliği ile senkron sağlanabiliyor. kişiler, takvim falan hepsini aktarıyor telefona sorun yok.
 
Aybars1979

Aybars1979

Üye
mevcut facebook uygulaması içinden telefonumla bağlan özelliği ile senkron sağlanabiliyor. kişiler, takvim falan hepsini aktarıyor telefona sorun yok.
eminmiyiz çünkü mevcut ekli olup senkron edilmiş olanlar aynen kalacak sanırım yeni face arkadaşlarınızada senkron olmayacak diye biliyorum. eğer face içinden yapılabiliyorsaki sanmam mantıken oradan yapılabiliyorsa telefondanda yapılıyor olması lazım.
 
atakanakata

atakanakata

Üye
eminmiyiz çünkü mevcut ekli olup senkron edilmiş olanlar aynen kalacak sanırım yeni face arkadaşlarınızada senkron olmayacak diye biliyorum. eğer face içinden yapılabiliyorsaki sanmam mantıken oradan yapılabiliyorsa telefondanda yapılıyor olması lazım.

senkronu sorunsuz yapıyor. kişilerin fotoğrafları da güncel. takvim bilgileri de geliyor.
 
serinaga

serinaga

Üye
Yakında kesilir ...
 


Üst Alt