hakan abi yeni güncelleme ne zaman gelecek ve c601 için olacak mı
hepsine gelecek...
tarih belli değil. 20.04 den sonra anca başlarım çalışmalara... Nokia çalışanı değilimki ayrım yapayımhepsine gelecek...
hakan abi sen olmasan bu telefonlar çöpe gidecek valla nokianın bize baktığı yok
Hocam Ayıptır soylemesi ben bunu nasıl yukleyecegimi Bilmiyorum bu konu ile ilgilili bilgi veren bi bolum varmı yoksa bana yardımcı olacak varmı ( N8 )
abı nokia senin kadar onem vermiyo

Hakan youtube ve wifi güncellemesi çıkmış yükleyelimmi ?

Teşekkürler. Yüklüyoz bakim ne olacak, iyidir inşallah![]()
S.A ya arkadaşlar belki yanlışyere konu açtım ama bulamadım kusurabakmayın benim sorunum var nokia 701 cihaz kullanıyorum ve usb ne bilgisayarda görüyor nede pc suitde. kafayı yedim 1 haftadır çok uğraşmama rağmen olmadı bugun usb soketini değiştirdim belki ondandır diyye yine olmadı telefona formad attıktan sonra başlamıştı sorun allah rızası için sorunumu çözün rica ediyorum..![]()
galeri ikonu değişirse daha güzel olur.fp3teki gibi mesela.fp3 ün yazı tipi de daha güzel.
eline sağlık yükledim bakalım nasıl bişey görünüm güzel performansta güzeldir umarım emeğine sağlık temayı ayrıca alma ihtimalim var mı ?
abi bende sosyal çalıştı modları yapınca
Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
rica ederim. Güle güle kullan. Kabuk Tema evolsa özeldir...
- - - Eklendi - - -
web browser ön belleği yüzünden sebep çalışmıyordu ki söylemiştim sana
işte bende tam bunu diyordum achambo.sen ısrarla oldu diyorsun.
hakan şuna bir baksana galiba sorun başka modda.
sosyal ağları açılıyor fakat örneğin facebook'a girince bir müddet sonra kitlenip atıyor daha sonra zaten sosyla ağlara her girişte kitlenip atıyor.ram eşikleri "oomconfig.xml" olabilirmi diye orjinali attım ama yine olmadı farklı şeyler deneyip 9 defa flashladım sonuç yok.
