en sağlam telefon markaları

  • 1 Ekim 2012
  • 5907 Okunma
  • 34 Cevap

  1. arkadaşlar 1.nokia o kesin bnm 5800 3.kattan düştü facede gezerken gittim baktım tel kapanmamış bile hala facedeydi nokiadan başka hangi markalar sağlm
     


    Yazan: vegatablo
  2. Benim samsung genoa vardı.o da çok sağlamdı.
     
  3. sonylerde sağlam ama iphone hiç saglam degil
     
  4. kesinlikle Nokia..
     
  5. o kesin ondan baska
     
  6. Babamda 6020 vardı.suya düştü bir daha açılmadı.pirinçin içine koydugumuz halde:hmmm annemde 5300 vardı halıya düştü.yaklaşık 1.5metre falan yukardan.o da ondan sonra kafayi yedi.o yüzden ben katılmıyorum.
     
  7. HTC'de gayet sağlam.
     
  8. valla 6300 ımı kovanın içinden aldım kuruladım sapa sağlam çalıştı 5800 ım vardı merdivenlerde yuvarlandı bana mısın demedi .
     
  9. 6600 ım merdivenden yuvarlandı... Bisikletten düştü ( hızlı giderken ) başka şekillerde kaç defa düşürdüm hatırlamıyorum... Sağlamdı ... Ama flashlarken cokerttim telefonu... Şimdi kullandığım x3 ü çarpmıştım... Kanepeden sekip yere düşmüştü ... Bişey olmadı... Ama bence en onemlisini unuttunuz... 3310
     
  10. Rusya sibiryada çalışırken iskeleden 8 metre yüksekten nokia 6233 telefonum yere düştü. Başka bir telefon olsa darmadağın olurdu ama telefon banamısın demedi. Halen çalışıyordu müzik dinliyordum. Telefon yerde müzik çalıyordu. Ne ekran bozuldu nede telefon.
    Birde 6230 vardı oda asansör boşluğuna düştü. Ondada merkezi uydu sistemi kuruyordum:)
    Kapak tuş takımı batarya sim kart hafıza kartını farklı yerlerden topladım taktım çalışmaya devam etti.
    Sağlamlık konusunda gerçekten Nokia bir numara. Üzerine tanımam.


    - - - Eklendi - - -

    Oda bir şey mi adamlar sağlamlık testinde yeni telefonların hepsini bununla kıyaslıyorlar. Her akıllı telefon 3310 ile tanışıyor yani.
     
  11. Dede - torun ilişkisi ama sürüyle torun var :)
     
  12. En sağlam model =>> 3310 (Nokia) :sirit:

    3310 ile mesaj gönderiyordum aniden sinirlendim telefonu tüm gücümle duvara vurdum. Duvarın diğer tarafından çıktı. Gidip telefonu aldım çizik yoktu ve mesajlaşma bile kapanmamıştı mesaj yazmaya kaldığım yerden devam ettim :sirit:

    Not: Uydurdum :kıskıs:
     
  13. 3310 diyorsunuz ama tasarım amacına göre en saglam olması gereken telefon 5210 dur .hem daha hoş duruyor
     
  14. xperianın mı ney bi telefonu vardı oda sağlam :D

    - - - Eklendi - - -

    o da :zzz:
     
  15. xperia go :)
    birde motorola defy var.
     
  16. Ablamda Samsung Galaxy S2 vardı, mermere düşünce ekran gitti, benim Nokia N97 vardı evin camından düştü, sadece çizildi. Şu anda S3 var, çok dikkat ediyorum, mazallah bu da S2 gibi düşüp ekran giderse yandım.
     
  17. htc + çivi + inşaat + sayiyimmi :d
     
  18. sağlam telmiş
     
  19. Bu konu çok acayip oldu ha:D
     
Yüklüyor...
22/09/2018 - 00:13