bence iOS... Oturmuş sistem, hızlı, güvenlik açığı yok, marketi temiz. Cihazları en az 3 yıl güncelleme desteği alıyor.... Android başı boş sistem gibi. Her yerde kullanıyırlar. Donanımı iyi kullananıyor. Cihazları güncelleme sıkıntısı çok yaşıyor. Marketi güzel ama çok iyi denetlenmiyor. .. WP8 Hep iyi olacağını düşündüm. Ama çok ağır hareket ediyorlar. Herkese hitap edemiyor(Metro arayüzünden dolayı). Ama hızına laf yok. Marketide hızla artıyor. Güncellemeler geç geliyor..... Bu 3 ünü kıyasladığımız da en oturmuş iOS herhalde.