Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
en çok ses çıkartan telefon
Sponsorlu Bağlantılar
emremafya
Üye
Konu Sahibi
en çok ses çıkartan telefon
en cok ses çıkartan telefon sony ericsson da
katrina03
Üye
bencede çünkü nokia bile ses kalitesini yakalayamıyor
CoYoTe®
Üye
w810 I
lostplanetp
Üye
En çok ses çıkaran telefon k750i'dir
Teknoloji16
Üye
yok ya n73 Müzik editionu eline su dökemez çünkü w800-w810-k750-w880-w900i hepsini kullandım onun eline su dökemez
nuriornek
Üye
En Iyisi W700i
mcan12
Üye
arkadaşlar en çok ses çıkartan telefon k750i
w810 ve k750 nin ikisininde 3 hoparlörü olmasına rağmen k750 de uçuş modu yok
nightdragon35
Üye
bende w810i var
tarafsız söylüyorum encok ses k750iden cıkar.2 tane eskittim ben .w810i de aynı sesi cıkarır sandım ama yanılmısım k750i nin 3/1 i kadar ses cıkartıyor
mcan12
Üye
haklısın nightdragon35
kaan_c_66
Üye
5300 dan başkasını tanımam
grennmaks
Üye
en süperi w700i
huseyin_ceza
Üye
k750i akustik yukleyın sızınde olsunkardesler
drakulaxx2
Üye
nokia gibi var mı yaa
aziz89
Üye
sen w810i ye akustik yüle bak n73 ne oluyo yanında KENDİM DENEDİM
sony ericson tiz oldugundan size yüksek geliyor ...
Milletede Yüksek Geliyor ama amaç bu Olmamalı Çünkü Kaliteden Eser Yoq...
Çalan Müzik İnsanı Doyurmuyor Ve Sadece Kulak Tırmalıyor...
jetgil
Üye
Bence benim tel w200i
abdurrahmanz
Üye
w200
safakk
Üye
neden w550i yok o hepsinden daha çok çıkarıyo sesi hemde çok daha temiz ve berrak
Cs***MaN
Üye
Arkadaşlar konuşmaya gerke yok denedim ve gördüm k750i hepsini ezip atıyo + kulaklıkla çıkardığı sesi bi duysanız w801i kulaklığı na ben ynn da kulaklık demem gerçi k750i de kulaklıkla dinlemeye gerke yok kulaklığı takın bi müzik açın dışarıya bile manyak ses geliyo ztn tek kelimeyle k750i konu kapansın.