en çok ses çıkartan telefon

Sponsorlu Bağlantılar

en çok ses çıkartan sony ericsson ?


  • Kullanılan toplam oy
    100
  • Anket kapatılmış .
emremafya

emremafya

Üye
    Konu Sahibi
en çok ses çıkartan telefon
en cok ses çıkartan telefon sony ericsson da
 


katrina03

katrina03

Üye
bencede çünkü nokia bile ses kalitesini yakalayamıyor
 
CoYoTe®

CoYoTe®

Üye
w810 I;)
 

lostplanetp

Üye
En çok ses çıkaran telefon k750i'dir:yuru
 

Teknoloji16

Üye
yok ya n73 Müzik editionu eline su dökemez çünkü w800-w810-k750-w880-w900i hepsini kullandım onun eline su dökemez
 

nuriornek

Üye
En Iyisi W700i
 
mcan12

mcan12

Üye
arkadaşlar en çok ses çıkartan telefon k750i
w810 ve k750 nin ikisininde 3 hoparlörü olmasına rağmen k750 de uçuş modu yok
 
nightdragon35

nightdragon35

Üye
bende w810i var
tarafsız söylüyorum encok ses k750iden cıkar.2 tane eskittim ben .w810i de aynı sesi cıkarır sandım ama yanılmısım k750i nin 3/1 i kadar ses cıkartıyor
 
mcan12

mcan12

Üye
haklısın nightdragon35
 

kaan_c_66

Üye
5300 dan başkasını tanımam
 

grennmaks

Üye
en süperi w700i
 

huseyin_ceza

Üye
k750i akustik yukleyın sızınde olsunkardesler
 

drakulaxx2

Üye
nokia gibi var mı yaa
 

aziz89

Üye
sen w810i ye akustik yüle bak n73 ne oluyo yanında :) KENDİM DENEDİM
 

esinti-03

Üye
sony ericssonun varsa seste arkana bakma w800i k750i w810i w850i w550i
 
dallaspage

dallaspage

Üye
sony ericson tiz oldugundan size yüksek geliyor ...
Milletede Yüksek Geliyor ama amaç bu Olmamalı Çünkü Kaliteden Eser Yoq...
Çalan Müzik İnsanı Doyurmuyor Ve Sadece Kulak Tırmalıyor...
 
jetgil

jetgil

Üye
Bence benim tel w200i:)
 
abdurrahmanz

abdurrahmanz

Üye
w200
 
safakk

safakk

Üye
neden w550i yok o hepsinden daha çok çıkarıyo sesi hemde çok daha temiz ve berrak ;)
 
Cs***MaN

Cs***MaN

Üye
Arkadaşlar konuşmaya gerke yok denedim ve gördüm k750i hepsini ezip atıyo + kulaklıkla çıkardığı sesi bi duysanız w801i kulaklığı na ben ynn da kulaklık demem gerçi k750i de kulaklıkla dinlemeye gerke yok kulaklığı takın bi müzik açın dışarıya bile manyak ses geliyo ztn :D tek kelimeyle k750i konu kapansın.
 


Üst Alt