en çok ses çıkartan telefon

Sponsorlu Bağlantılar

en çok ses çıkartan sony ericsson ?


  • Kullanılan toplam oy
    100
  • Anket kapatılmış .
saset

saset

Üye
w810 I
 


sefayoq

Üye
:)bence en çok ses çıkaran telefon sony ericson w800i
 

11111111

Üye
Beyler Bende W810i Kullanıorum Ama K700 Dekı Sesı Bıle Yakalyamıorum Ama Kulaklıga Lafım Yok Hepsını Yerr ınkar Etmesın Kımse
 
m.furkan1993

m.furkan1993

Üye
bende n73 me var ekolayzır ayarlarını yaptığın zamaz süper ses kalitesi ortaya çıkıyor
 

husame_38

Üye
siz k750i yi çok süper ses çıkarıo diosanız w580i ye hiç bakmamaışsınız demekki ...
 

akara_33

Üye
size bir akustikli k750 den bir elektro sesi dinletirim (son ses) kulaklarınız bir saat çınler 5 wath rms ses gücü 120 db kadar çıkyo en küçükm bir cızırtı bile yok :yuru
 
can_x

can_x

Üye
Valla en cok cıkartan w550i sonra k750i diye düşünüyorum:D
 
batuhan_44

batuhan_44

Üye
bana göre w800i-w850i-k750i güzel ses çıkartıyor

ben w800i kullanıyorum çok ta memnunum
 

pes118

Üye
ben w810 i kullanıyorum diğer telefonlara k750i ye göre çok olmASADA DÜŞÜK SES ÇIKARTIYOR ALDIĞIMA PİŞMANIM KEŞKE N 73 ALSAYDIM DAHA MANTIKLI OLURDU
 

nacky

Üye
arkadaslar w810 i telefonu olanlar setool 2 lite programıyla akustik yüklesinler 130 desibel ses cıkıyorr
 

deathless60400

Üye
bırakın arkadaşlar ne yapacaksınız yüksek sesi açıp mahalleye konsermi vereceksiniz sanki ama yok illa olsun diyorsanız ben nokıa 6233 ün üstüne yüksek kaliteli ses çıkaran telefon tanımıyom...
 
can_x

can_x

Üye
en cok ses cıkartan telefon sony ericsson w550i walkmen n73 fln bos bundaki sesi duysanız o zaman fikriniz degişir çift hoperlor çok manyak ses:D
 
Cs***MaN

Cs***MaN

Üye
bende w610i var n73 ü kafalıyo eniyisi w610i:box


haha hiç gülceğim yoktu N73 Music Edition onu ezer atar

--------------- Ekleme ---------------

nie w610i yok w610i h:nono:em k750i yi hemde w810i yi bide n73 music edicitionı kafalıyor:nono:

öfff saçma sapan konuşma ya walkman serisi dersen K750i hepsini ezer walkman da bu bi gerçek ama işin için N73 music editionu katarsan W810i yanında telefon bile değil

--------------- Ekleme ---------------

en cok ses cıkartan telefon sony ericsson w550i walkmen n73 fln bos bundaki sesi duysanız o zaman fikriniz degişir çift hoperlor çok manyak ses:D

Sen demekki N73 Me de hiç dinlememişsin bi dinle de gör bişeyi bilip bilmeden konuşmayın Sen bi milletin önünüe N73 Music editon bide w550i koy bakıyım millet hangisini tercih ediyo
 

HIPq

Üye
w810 bnce(kndi telefonum:D)
 
rapper97

rapper97

Üye
hepiniz galiba yanlıs biliyosunuz cunku ben her yeri arastırdım yeni cıkan bir telefon olan w580i k750den vdede n73 music editiondan daha cok ses cıkarıyormus hepinize tavsiye ederim
 

nahya1

Üye
benim w810i var ama en çok ses çıkaran k700i dir deneyebilirsiniz
 
black_angel2123

black_angel2123

Üye
thnks:yuru
 
umt1905

umt1905

Üye
w810i:)
 

Silinen Üye 299735

Üye
kesinlikle w810i benim arkadaşta bir müzik açıo ortalık inliyo nokıa nın sesi sönük kalıyo
 
EsrarDede

EsrarDede

Üye
arkadalar hiç 3250 den bi müzik dinledinizmi? desibel sınırlarını zorluyo:coold:
 


Üst Alt