bende w610i var n73 ü kafalıyo eniyisi w610i![]()
nie w610i yok w610i hem k750i yi hemde w810i yi bide n73 music edicitionı kafalıyor
![]()
en cok ses cıkartan telefon sony ericsson w550i walkmen n73 fln bos bundaki sesi duysanız o zaman fikriniz degişir çift hoperlor çok manyak ses![]()
